28. dec 2007 Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
En mand er strandet på en øde ø En mand er strandet på en øde ø
En mand er strandet på en øde ø, og er helt alene i 10 år. En dag, da han ser en prik ude i horisonten, siger han til sig selv: "det er ikke noget skib", og da prikken kommer lidt nærmere tænker han: "det er heller ikke nogen båd", og da den kommer endnu nærmere tænker han: "det er heller ingen tømmerflåde", og ud af bølgerne træder den flotteste kvinde han nogen sinde har set kun iført en våddragt.
Hun går hen til ham og spørger: "Hvor lang tid siden er det at du har røget en cigaret?"...
"Ti år" siger han.
Hun trækker lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun har i venstre side og trækker en hel frisk pakke cigaretter frem, han tager en, tænder den og kan slet ikke beskrive hvor godt det er.
Så spørger hun : "hvor lang tid siden er det du har fået en drink?"
Han svarer "ti år"
Hun trækker derefter lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun har i højre side og trækker en hel flaske whisky frem og giver den til ham. Han tager en ordentlig slurk og er lige ved at gå bagover, så dejligt er det. Så begynder hun at lyne den lynlås ned der sidder i midten af hendes våddragt og spørger : "hvor lang tid er det siden at du har prøvet noget at det rigtig sjove?"
Manden udbryder "Å min Gud, du vil da ikke fortælle mig, at du har en motorcykel derinde
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 419
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.224
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.699
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Med et stort bulder væltede en kæmpe stor ånd ud fra flaskens indre.... Den tårnede sig langt op, men kiggede ned og fik øje på manden.
"Tak fordi du slap mig ud fra mit fængsel", buldrede ånden, så det hele rystede under manden. "Jeg vil som belønning opfylde et ønske"....
Manden stod og kiggede lidt ud over vandet og fik en ide:
"Ku' du ikke lave en motorvej herfra og ud til Hawaii-øerne, så vi ikke skal betale i dyre domme for et fly, men bare kan køre derud når det passer os"?
Ånden bøjede sig lidt fremover og buldrede: "Hør her. Hold nu lige tingene i rette proportioner ikk? Det er et meget stort ønske i forhold til din gerning. Prøv et nyt og mere jordnært ønske"
Manden tænkte lidt og kom i tanker om sit skænderi med sin kone.
"Jamen kan du så ikke give mig al den viden der skal til, for at vide præcist hvordan kvinder tænker, deres tankeprocesser og i det hele taget alt om hvad der sker inde i hovedet på dem"...
Ånden kiggede målløst på manden.... i meget lang tid. Til sidst bøjede ånden sig helt ned til manden og spurgte lavmælt:
"Du, den der motorvej du snakkede om før.... skal den være 2- eller 4-sporet?"
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.224
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Hvor - inde..?
Hæ..hæ..hææ..!
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
maj 2007