{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Her er en glad mand {{forumTopicSubject}}

Så går man og tumler i sin garage. Og bip, der er mail... Der er post i eboks, fra SKAT... Fuck tænker man så.... Åbner mailen fra SKAT, og så har de allerede (2 uger) fundet frem til min registreringsafgift på min cykel. Jeg blev da MEGA MONSTER glad, da den var faldet med 45% i forhold til den pris der blev fastsat udenfor SKAT.... JUBIIIIII......

Desværre, kan jeg ikke nå at få plader på til i morgen, hvor der er træf på torvet i Esbjerg smiley

Derfor, vil jeg smile hver gang, jeg høre lyden af jer andres dejlige maskiner i morgen.... Gi den gas, men husk panserne ligger på lur...

Rigtig god påske til alle på galleriet.... Hold jer munter....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her er en glad mand
  • #1   1. apr 2015 tillykke

• #2   1. apr 2015 Super godt. Da jeg fik min Dnepr toldsynet kostede den knap 7000 kr, i afgift, og jeg lod det drive noget. Og da jeg så endelig troppede op i Skattecenter Viborg var systemet lige blevet ændret og jeg skulde kuns af med 660 KR. (2012)

• #3   1. apr 2015 #2
    Det er sgu da noget af en forskel. Man skal ikke tage de ½ private, der fastsætter MC'erne... Næææ du, SKAT er åbenbart ikke så slemme smiley

• #4   1. apr 2015 Er det din MV?
    Og hvis hvad blev afgiften for sådan en lækker sag?

• #5   1. apr 2015 #4
    Ja, der er på min MV'er. Jeg fik først afvide ved synshallen at det var 146.500.- og det ville jeg ikke gi, så skrev til SKAT, og den kom ned på 83.000.-
    Så nu kommer der plader på igen smiley

• #6   1. apr 2015 Hvad mener du med igen?

• #7   1. apr 2015 Det var da også en god pris. Dvs en handelspris på ca 140 regner de med. Det ser man sgu nok meget sjælden, hvis ikke aldrig.

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #8   1. apr 2015 Lyder lidt vildt... hvilket firma havde du tænkt du skulle bruge... Jeg havde selv tænkt på jeg skulle bruge quick import...

• #9   1. apr 2015 Carsten. Er flyttet hjem fra Tyskland. Så danske plader denne gang.

Falken, den var sat til 135000.- hvilket for mig lyder billigt. Men klart min fordel smiley

Rene, det var gennem en synshal ved Esbjerg, hvor de også gør i afgifter. Men de skal være dækket ind i hoved og røv. Mit råd, gå direkte til SKAT. Det tog under 14 dage smiley

Held og lykke med registrerings afgiften smiley

Buca. Takker smiley

• #10   2. apr 2015 Rabat er altid godt smiley

• #11   2. apr 2015 Har du fortalt dem det i synshallen og hvis ja, hvad har de af kommentarer?

• #12   2. apr 2015 Allan, nej, men det har jeg da tænkt mig at gøre. Men det ville da ikke have været nogen dårlig forretning for dem at få 70.000.- lige i foret. Og jeg havde faktist overvejet at betale beløbet.

• #13   2. apr 2015 Fedt! Nu er det ikke "foreløbig værdifastsættelse" du har betalt vel?

Hentede en gang i 2003 en bil fra tyskland og sku betale 87tkr i afgift... 1/2 år efter fik jeg en ekstraregning på 19tkr smiley smiley

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    maj 2013

#14   2. apr 2015 Okay, det er sku fedt... Kan du slet ikke huske hvad firmaet hed... quick import har jo mange afdelinger. Skal bare lige sikre mig at det ikke er dem... de har nemlig ellers et godt ry... ventetiden er jo eller normalt lang Hos Skat... plus når man forespørger hos dem så gælder den 3 mdr. hilsen Rene

• #15   3. apr 2015 Allan K: Nope, det er deres afgørelse. Jeg snakkede med Skat for en måned siden, og de sagde også at jeg kunne lave denne forespørgsel, men han frarådede mig det, da den i bund og grund ikke er holdbar. Jeg har hørt en del, der har slået sig gevaldigt ved dette.

Rene K: Det er et en-mandsfirma, som en bekendt kender, men han arbejder på samme måde som alle de andre. Jeg har ikke prøvet det på denne måde, og han skulle have 500.- for at gøre det, så jeg tænkte fuck det... Men ikke da jeg fik prisen... Så gik jeg selv i gang.
    Jeg så inde på Skat, at deres behandlingstid ved 3 måneder, men her tog det kun 14 dage. Måske de 3 måneder er for at dække sig ind.

PS.: Underligt, at være tilfreds med noget fra Told og Skat.... LOL smiley

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    maj 2013

#16   3. apr 2015 Okay det er sku lækkert... kunne du snakke dig til en kontakt person inde ved Skat eller er det helt umuligt... tænkte på om man ligesom kunne få en dialog i gang eller er det helt umuligt.... Har bare altid hørt at Skat dømmer hårdere og de andre firmaer har et andet afskrivnings skema end Skat og det derved bliver billigere

• #17   3. apr 2015 Automentor tog ca 300 for et slag på tasken og ca 600 for et bindende bud. Men gad vide om det bindende bud så hænger ved i systemet for evigt?

• #18   3. apr 2015 Er du PR-medarbejder fra skat??!

Kan da ikke forestille mig at de giver rabat paa noget som helst smiley

• #19   3. apr 2015 Rene K: jeg snakkede bare med en tilfældig derinde, og ikke nogen jeg kender.
    Da jeg skrev til dem, skrev jeg bare at jeg håbede de ville komme med en fair vurdering, da min i nypris kostede 385.000.- og at en ny i model 2014 kunne fås i dag for 325.000.- Vedhæftede links, det samme for en MV'er i Tyskland kunne fås fra 50.000.-
    Andet har jeg ikke gjort.

Allan: når man tager nogle af de private evalueringsfirmaer, ligger de noget oven i, for de skal være sikker på at de har til den afgift som Skat kræver op efterfølgende. Det var hvad jeg fik oplyst, da jeg fik den første pris.

Nikolaj: Nej..... Og under normale omstændigheder, så hader jeg skat...
    Tror heller ikke på, at jeg fik nogen form for rabat smiley

Kommentér på:
Her er en glad mand

Annonce