Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på mc.
  • #1   8. sep 2013 Solgte for 2 år siden samme model, dog med indsprøjtning og kun 40000 på tælleren, til 42000 kr. Og de bliver hverken mere værd med tiden, eller med at sæsonen forsvinder.

• #2   8. sep 2013 Jeg har også min xs 1100 til salg den står også stille, den koster kun 10 k ,umiddelbart kan jeg kun sælge den ved at bytte med værktøj eller lign. lidt trist

• #3   8. sep 2013 har solgt 3 motorcykler det sidste års tid - alle til ca 80% af hvad jeg satte dem til.
    sætter man en pris, vil der altid komme skambud og underlige byttehandler så
    får du tilbudt 70-80% af din pris så slå til.

men kan da se at de står noget højere på dba og lign - men din har ikke den mest spændende farve. Måske en gang hos maleren vil fremme salget? smiley

• #6   8. sep 2013 Haha jo den er anderledes i farven, men det kan man jo ændre..
    Min mening var nu også at lave den som en brat/flat tracker, så derfor den matte gule og hvide, den skal jo ikke ligne noget andet på markedet, men hvad så hvis jeg maler den sort, vil det sælge den ?

• #7   8. sep 2013 Dean, ikke din sgu - den holder i gul - det er TS´ maskine der er lidt fesen at kigge på smiley

• #10   8. sep 2013 Hold nu op med de latterlige tråde...........

• #11   8. sep 2013 Tingene er simpelthen sat for billigt til salg. Ingen tør købe for billigt smiley

• #12   8. sep 2013 Jeg solgte min Z1000 i denne uge (til salg under 3 uger) 2k under prisen den var sat til.
    Det er 100% prisen det handler om nøjagtig som der er skrevet herinde masser af gange.
    Så prisen 2 - 5k ned en gang om ugen indtil du begynder at få rigtig mange hits på din annonce så ved du at du er tæt på en rimelig pris.

• #14   9. sep 2013 Weihe: Håber at du brugte glidecreme smiley

• #15   9. sep 2013 Sjovt dem som opretter disse tråde aldrig selv deltager i debatten.

• #18   9. sep 2013 den har gået ca 63000. det er mig der har skrevet forkert , retter lige. tak for info smiley

Kommentér på:
Priser på mc.

Annonce