{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Pnn
Pnn
Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 30

MC priser… {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig, eller er priserne på MCer helt generelt steget henover specielt efteråret og vinteren ?

Jeg købte min august sidste år, og kigger jeg priserne nu, så er modeller magen til dyrere, ældre og har oftest gået flere km….

Jeg kigger mc hver dag, og jeg synes, der er sket en del på priserne, men måske jeg tager fejl….

Hvis jeg ikke tager fejl, er der bud på årsagen til at gamle havelåger pludselig har samme kilo pris som guld ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC priser…
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #1   5. mar 2022 Udbud og efterspørgsel.

MC'er er altid dyrere indenfor køresæsonen. smiley

• #2   5. mar 2022 Men efterår/vinter er vel ikke køre sæson….trods alt.

• #3   5. mar 2022 Priserne er som regel altid lavest i efteråret, for kan man få solgt, så sparer man måske penge på opbevaring og man har gode penge og tid til at finde en ny cykel til næste sæson.
    Nu nærmer foråret sig, og så er der større efterspørgsel og derfor højere priser.

• #4   5. mar 2022 Over de sidste par år, har folk ikke været ude at rejse. Folk har så mange penge de ikke aner hvad de skal bruge til. Så far får endelig lov at købe en motorcykel. Det driver priserne op (ligesom på alle andre luksusvarer) når far så efter et eller to år opdager, at han hverken har tid eller egentlig lyst til at køre MC, så sælger han den igen med 1000 km og et år, det kan man se allerede. smiley

• #5   5. mar 2022 Det løser helt sig selv når en liter benzin snart runder en 20'er smiley

• #6   5. mar 2022 Alle dem du ser tilsalg er dem der ikke er solgte, så priserne kan jo være kunstige alt det folk ønsker. Man får jo sjældent også at vide hvad den endelige pris er, og den kan i mange tilfælde være langt lavere end den oprindeligt er udbudt til efter folk bittert har måtte erkende, at det ikke er det stykke guld de troede det var.

• #7   5. mar 2022 Priserne er som de altid har været... lidt op lidt ned. Alt efter verdensøkonomi, hvad der er moderne, tidens trend osv...
    Vi ved jo kun sjældent hvad de faktiske handelsprisen er. Men fokuserer meget på udbudspriserne...
    Sælger bestemmer om handlen skal i hus. Men det er højestbydende der bestemmer prisniveauet smiley

• #8   5. mar 2022 Rigtige bud tænker jeg, og jeg skal vel bare være tilfreds med, at jeg har handlet fornuftigt…

Og jeg skal nok heller ikke skifte de næste par år, men derefter vil jeg da have en større cykel…

• Bo T
    Bo T Tilmeldt:
    aug 2021

Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #9   10. maj 2022 sidste år kiggede jeg på en gsxr1000 '00'-03. priserne startede vist nok på 50.000,- nu er det omkring 69.000....

Kommentér på:
MC priser…

Annonce