Lidt mer Blackbird spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej igen allesammen,
Jeg har lige bestillet et helt sæt telefon holder, kabler til batteri, on/off knap for at tænde strømmen og oplader telefonen vandtæt cover til en Samsung 3GS
Nu kommer så problemet jeg gerne vil spørge jer om. Jeg har allerede bestillet min pakke, nu spørge sælgere hvilken størrelse jeg skal have, og jeg finder så ud af at jeg misset at læse hele texten i annoncen, så det betyder at jeg har bruge for at vide hvilken invendig kronrørs diameter har min Blackbird fra 2001?
Jeg ved, kan bare skruve det hele af og måle, den ærlige sag er den, at jeg ikke ejer et sådan måle instrument, og selv om dette kan købes billigt, (så lidt dovnskab fra mig, det er kender jeg) Men MCG hoster mange dygtige MC'ister som kender mange ting, så min chanse er at nogen allerede på forhånd kender svaret hvilken diameter kronøret har på min CBR 1100XX. Sag nummer 2, sælgeren står og skal sende sagerne imorgen fra england, så med lidt held kan jeg finde et svar i aften og sende dette til ham, og dermed måske være heldig at få mine sager lidt tidligare
Håber det er en venlig person som hurtigt kan hjælpe,
På forhånd tak
Mvh
Hans Dahlin
Dette er størrelserne jeg har at vælge imellem.
Available sizes:-
- 13.3mm - 14.7mm
- 15.0mm - 17.2mm
- 17.5mm - 20.5mm
- 20.5mm - 24.5mm
Og here et link til det jeg lige har købt
http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Fork-Stem-Mount-Din-Charger-Waterproof-Case-for-Samsung-Galaxy-S3-/170941500867?ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Nu har du jo mødt mig en enkel gang, så fortæl du mig var jeg det
Og tak så skal jeg kigge på det imorgen tidligt først hand /Bukker
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
En anden måde er at du finder noget (evt en bolt),at jokke op i hullet nedefra . Noget som KUN lige kan gå op i hullet. Så kan du måle dens ydre dimension .
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Hehe, det er jo sandt som du siger det
Nå har nu fået målet korrekt, og det invendige kronrørs mål på en Blackbird fra 2001 er 19mm, så fik lige bestillet rigtig størrelse. Nu skal jeg bare finde en ny top skruve med hul i så er alt på plads Men igen tusen tak for den venlige hjælp!
Lidt mer Blackbird spørgsmål