1.913 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Værksteds taburet / Ting Værksteds taburet / Ting

Jeg leder efter et par billige ting til brug når jeg skal til at pille på min MC her til vinter i kælderen.

1-2 Taburetter som normalt findes på værksteder.

En MC lift, skal være til billige penge, skal virke, og kunne løfte mindst 200 Kg.

Mobilt værkstøjs skab med skuffer eller lign.

Kontakt mig PM eller smid et svar på tråden hvis du skulle have nogen af disse ting til salg eller have kendskab til steder som har.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værksteds taburet / Ting
  • #2   25. okt 2012 ja tak Karl smart, det hjælp ikke.

• #4   25. okt 2012 MC lift (til 500 kg) til ca 730,- inkl. fragt på ebay, ellers er der et sæt løftebukke (for + bag) til 598,- hos THansen.
    Så har du da en pris at gå efter.
    Sådanne nogle løftebukke eller en lift kan man jo næsten ikke undvære, og jeg synes det virker lidt usikkert med op og nedtagning på taburetter (især hvis man er alene)

• #5   25. okt 2012 kasper a

Det er lige det marked er til. (Som Dr.G linker til) køb og salgs annoncer.

Mvh

• #6   25. okt 2012 biltema.dk

• #7   27. okt 2012 jeg har taget din henvendelse forkert, beklager.

din gode intention er jeg taknemmelig for Dr. G.

• #8   27. okt 2012 Opret en annonce som vi andre gør når vi mangler ting:)
    ellers bare ud i Bauhaus og køb en lift. De har også resten af de ting du søger

• #9   27. okt 2012 Jeg er ude efter billige ting, F.eks. brugte ting da mit budget er ret lille til alle de ting jeg gerne vil skaffe, derfor smed jeg tråden op her.

Jeg er klar over det var en lidt cheesy måde at gøre det på, og derfor forstod jeg et link til at oprette en annonce var en måde at sige jeg skulle lade være med at smide den her op.

Jeg sad og kiggede på mange forskellige ting lige den dag og meningen var jeg ville samle gode foreslag til steder eller personer som solgte hvad jeg ledte efter indenfor rammen af den billige langside som F.eks. den lift til 750 på eBay, det lyder da rimelig fedt.

Det er jo ikke altid man selv falder over de gode tilbud, og sådan her tænkte jeg at man kunne få lidt hjælp til lige det.

• #10   27. okt 2012 Når nu jeg skal til at pille min Motor ud af min SV1000, hvad er så bedst, en lidt der løfter MC'en på steller eller en stor en som løfter under begge hjul, som man ser på de fleste værksteder?

• #11   27. okt 2012 jeg ville nok vælge at løfte ved hjulene (2 løftebukke), så er der plads til en donkraft under motoren til at tage spændingen på motorboltene når de skal ud.

• #12   27. okt 2012 jeg har en alm. bil donkraft, er det sådan en du mener?

• #13   27. okt 2012 Ja, en hvilken som helst donkraft kan vel bruges. Det vigtigste er vel at den er stabil og der er plads. Den skal bare lige støtte, så vægten tages af boltene, ellers kan de være lidt svære at ud.

• #14   27. okt 2012 mange tak for den info.

Kommentér på:
Værksteds taburet / Ting

Annonce