2.831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til yamaha tzr 50 Hjælp til yamaha tzr 50

Hej jeg vil gerne have et par bud på hvad i tror der er galt med min knallert 45. den har fået et fortandhjul på med 3 takker mere, fået fjernet begrænsning i udstødning og en større dysse på 130 sat i, det har jo gjort den hurtig i optræk og kan kører ca. 67 kmt. ved 8000 rpm. men den den hakker og vil ikke tage gas ved ca 5000 rpm til 6000 rpm, virker faktisk nøjagtig som når omdrejningsbegrænsere slår til ved de 8000 hvor den også hakker.
Ps. det er en model 2012.
Så har i nogle råd til hvad der skal laves om så den ikke hakker, er det dyssen fx, der ikke passer.

Det jeg så gør for at kommer i gennem området med de 5000-6000 rpm, er at gå et gear ned og lige som få den til at springe op over de 6000 rpm, men den trækker fint i gennem så det er ikke der fejlen ligger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til yamaha tzr 50
  • #1   23. okt 2012 er det kun når den skal trække eller gør den det også i frigear?

• #2   23. okt 2012 Mere luft !

• #3   23. okt 2012 Har hørt noget om folk sætter en ubegrænset cdi boks på når de skal køre hurtiger

• #4   23. okt 2012 kun når den skal trække, fx hvis jeg skal rundt i en rundkørsel og så kommer ned under 5000 rpm, så er jeg nød til at gå et par gear ned, for at få den til at springe op over de 6000 rpm, igen for eller hakker den bare i det område uden at ville tage mere fart lyder også lidt som den firtakter, men den med luften kunne faktisk være en mulighed, det må prøves, hvad gør man hehe

• #5   23. okt 2012 ubegrænset cdi boks har jeg også kigget på men gemmer den løsning lidt i nu da den er dyr synes jeg og dem jeg har kunnet finde ligner slet ikke den der sidder på så er i tvivl om det er den rigtige jeg har set på. men vil også være ganske tilfreds bare problemet ved de 5-6000 rpm blev løst

• #6   23. okt 2012 er helt sikkert luft , luftfilterkassen er begrænset i snorklen til kun at føde op til ca. 80er dyse
    når kassen er tømt for luft vil den firtakte og få nogle underlige tendenser , tjek iøvrigt om ikke der sidder et rør inde i selve kassen som begrænser yderligere

• #7   23. okt 2012 takker det lyder som en god ide

Kommentér på:
Hjælp til yamaha tzr 50

Annonce