808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

fair forsikring... fair forsikring...

pas på dem..

nu skal i fandme høre!!!

tegnede en forsikring hos FAIR. fik næsten en bog af spøårgsmål - som i sidste ende bare bliv hakket af...

så sker der en skade, og man vil tjekke oplysningerne af - for man synes ikke de passer! hvorfor gør man ikke det når forsikringen tegnes spørger jeg så.. sjovt nok fatter de slet ikke spørgsmålet! thomas stoltenberg forstår faktisk slet ingen ting!

jeg ender med at spørge om hvor længe de mente jeg skujlle betale til dem, når nu de aslligevel ikke gider dække, og kryber udenom.. det blev kun svaret med øøøøøhhhhhhhh så meget for dem!!!

så fair forsikring er blot en svindel butik!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fair forsikring...
  • #1   19. jun 2006 Fatter ikke ret meget af det du skriver der.
    Hvad handler det om ?

• #2   19. jun 2006 Jeg er heller ikke med :-s

• #3   19. jun 2006 You lost me, prøv igen...

• #4   19. jun 2006 æh ja og hunde har nøgne ører .... træk vejret og forklar venligst igen hvad det var du ville sige ... Jeg er helt lost

• #6   19. jun 2006 den fatter jeg heller ikke helt, dækkede forsikringen ikke det du betalte for?

eller var det fordi du bare havde krydset af uden at se hvad der stod af undtagelser??

• #9   19. jun 2006 Jeg tror det skal forstås som sådan:

Han blev forsikret hos FAIR og de stillede en masse spørgsmål.

Da han så havde sin første skade, betalte de ikke bare, men havde mistanke om at hans svar på spørgsmålene ikke var rigtige og derfor kontrollerer de det nu.

Han er så sur over at de ikke kontrollerede korrektheden af hans svar da forsikringen blev tegnet, istedet for at lade ham betale til den indtil de så fandt ud af at de ikke ville dække hans skade.

Tror jeg... smiley

• #10   19. jun 2006 damn them retards... i pap for de døve!!!

jeg tegnede en forsikring - ulykke og indbo. det 6 mdr siden.

I forbindelse med opstart skulle man sætte tons af krydser i et digert værk! har du dit.. har du dat... efter 5 sider med ???? blev der sku bare krydset..

Så sker der en skade, jeg fpr stjålet min taske! der var pc og fon i den!

melder skaden, og fair skriver retur at de ikke tror på mine udsagn i det der digert værk, så de vil lige tjekke det af, men skal bruge min gidkendelse!

JEg svarer så "jamen, hvorfor har i ikke bemærket det da jeg sendte papirene ind i første omgang?"

fair svarer "øøøøøøøhhhhhhh....."

jeg siger " hvae.. hvis det så er sådan at et kryds er sat forkert, i vandvare, eller ved fejtl, er det så sådan at i melder tilbage at der er givet urigtige oplysningerm, hvorfor i ikke godkender skaden og udbetaler?"

fair svarer " øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøhhhhhhhhhhh øhh øøøøøøøøøhhhhhhhhhhh jjjaaaaa..... sådan er det jo nok..."

og så er det jeg siger " hvorfor giver i ikke besked om det ved modtagelsen af papirene???"

fair svarer "øøøøøøøøøhhhhhhhhhhh jaaaaaaaa øøøøøhhhhhhhh vi øøøøøøhhhhhhhhh ja det øøøøøøhhhhhhhhhh" kort sagt de ved det ikke!

jeg siger " hvae.. hvad nu hvis jeg havde fået rydet mit indbo, om 4 år - 10 år eller sådan noget.. havde vi så skulle samme mølle igennem igen??

fair svarer " jaaaaaaaaaaaa dddeeeeeeeett.. jooooooooohhh.-...... jo det skulle man nok.."

dvs kort og godt.. svarer man et sprg. forkert finder de først ud af det når man har en skade, og så dækker de ikke, fordi de hævder der er givet urigtige oplysninger ved forsikringes start - og derved kan de sno sig uden om!

ER DER NOGEN DØVE DER IKKE FORSTÅR NU????????

men hvorom alting er... de er en SVINDELBILKS!!!!!!!!!!

• #11   19. jun 2006 Hvad er en svindelbilks ??????????? smiley

• #12   19. jun 2006 Tror mere det er de ordblinde der har svært ved at forstå det på skrift, ikke de døve...

Jeg er så kun halvdøv, men jeg forstår det stadig ikke. Ja faktisk allerede fra første sætning... smiley

"damn them retards... i pap for de døve!!!" Det engelske er jeg med på, men hvad betyder "i pap for de døve"?

Og hvorfor sætter du bare krydser uden at læse hvad der står? - det virker da temmeligt åndsvagt.
    F.eks. kunne der stå: Ønsker du kasko? Ja___ Nej___
    - Hvis du så bare sætter kryds i "Nej" uden at læse hvad der står, så kan du vel heller ikke regne med at få en ny cykel, hvis den bliver stjålet? Forsikringsselskabet kan jo ikke læse dine tanker!

Hmm... det kan da også være at jeg, lige som alle andre og dit forsikringsselskab ikke fatter et ord af hvad du snakker om og derfor har misforstået det hele?

• #13   20. jun 2006 tror jeg skal ansrenge mig for ikke at skrive noget rigtig grimt nu...

• #14   20. jun 2006 Hvis bare du ville anstrenge dig lidt mere med at læse fejlkorrektur på dine indlæg, så kunne det være, at vi andre forstod, hvad du skrev.

Har sjældent set et indlæg med så mange stavefejl/slåfejl og forkerte gloser.

• #16   21. jun 2006 Andreas: Beklager hvis jeg har forulempet dig på nogen måde, det var ikke så hårdt ment, som det måske kom til at lyde!

Håber at du kan indse vigtigheden af at både modtager og afsender taler et sprog som begge forstår, hvis der skal komme noget brugbart ud af deres indbyrdes diskussion.

Jeg tror dog jeg har forstået budskabet nu: Fair er ikke fair! - og derfor noget man skal holde sig langt fra!

Kommentér på:
fair forsikring...

Annonce