{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...
Jeg har en kammi, der er ved at købe en Suzuki gsx600f fra 99. Han har 4 års anciniotet og er 24 år gammel
Hvilket forsikringsselskab ville være godt (billigt) hvis man ikke har så mange andre forsikringer?
Fair? GF?
De tilbud han har fået ligger på 24000-32000 og det er jo helt hen i vejret.
Dette er med Kasko. Vi har også snakket om at han kan nøjes med ansvar til han fylder 25... Men vi ville gerne at han kunne få en ok kasko...

Håber på et hurtigt svar....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   25. jul 2005 Jeg er lige med på en lytter !! køre selv kun med ansvar... da de tilbud jeg fik også var for dyrer

• #2   25. jul 2005 Jeg er godt nok 25 men havde ingen anciniotet og har min forsikret hos tryg til 5100kr årligt kasko og ansvar selvrisiko på 6000kr.

Ring til brian bavner hos tryg og snak med ham.

Ronny

• #5   25. jul 2005 Hvis der skal kasko på i din alder er TRYG de billigeste. Men det bliver MEGET billigere, så snart du bliver 25. Generalt syntes jeg TRYG er for dyre, jeg (26 år) skulle give 3200.- for ansvar og 12000.- for kasko ved dem. Ved GF slipper jeg med 1478.- i ansvar. Det samme gælder med bil, GF koster ca. det halve af TRYG.

• #6   25. jul 2005 Michael B..Nu kan jeg se det er en tl 1000 du har, troede ikke gf ville ha dem når de var på 1000ccm.. Men det ser ud til der ikke er noget problem i det.. Har selv min ved gf og gir 2200kr og har ikke haft motorcykel før..Att:alle.. Det med kasko kan man lige så godt glemme, du kommer til og betale din cykel så mange gange.. Vis man siger 15000 for ansvar og kasko, der til kommer 8-10000 i selvrisiko så er man oppe 25000kr før de vil betale noget, og for de penge kan man sku lave meget cykel.. Og man kommer til og falde i præmietrin, der ved dyre forsikring.. (Kaskoèn er god vis cyklen en dag er helt væk) Det her er bare min mening...

• #8   26. jul 2005 Martin H:

Ja, men det er nu godt at have kasko, hvis lortet bliver stjålet! :S

Men husk, drenge! Er jeres MC lås fast til noget tilhørende egendommen (bjælke eller lign), så dækker indboforsikringen ved tyveri, og I slipper selvrisikoen der (typisk 1200kr el. sådan), så det er bare med at få dyret lænket til soklen! smiley

• #9   26. jul 2005 det er jeg altså ikke sikker på Inbo vil dække. Tror ikke det dækker indregistrerede køretøjer...

• #10   26. jul 2005 Jo en TLR er kun på 996 cm3 smiley Nej Inbo dækker ikke ind reg. cykler, det har jeg undersøgt. Det er kun kasko der dækker.... Hvis det stormer og huset falder sammen om cyklen, er det også kasko der dækker, stormskade dækker ikke... Så man skal passe godt på smiley

Kommentér på:
Forsikring

Annonce