{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

ingen kat ingen damer :) {{forumTopicSubject}}

jeg har lige en sjov oplevelse jeg vil dele med jer smiley

en god veninde holde have fest sidste weekend og da jeg skulle tidlig op dagen efter kunne jeg alligevel ikke drikke så jeg tænk, vejret er jo godt så jeg tager min motorcykel.

når man så kommer til fest på motorcykel får man altid lidt ekstra opmærksomhed på på den gode måde men bestemt også på den når måde (smart ASS)

men jeg valgte at tage den. kommer så til festen i fuld læder og med hatte hår men det er nu sådan engang det er. jeg faldet hurtig i snak med en sød, normale udseende pige, vi snakkede frem og tilbage i lang tid og jeg kunne mærke hun syntes jeg var sød og ligeledes syntes jeg hun var. som aften skred frem og hun fik mere og mere at drikke spurte hun om hun ikke måtte se min motorcykel og som en af grundene til jeg fik en motorcykel svarede jeg hurtig JA SELF.

hun prøve at virke meget interesseret i den selvom jeg kunne høre hun ikke rigtig var, da hun så spurte hvad jeg havde lavet ved den (som om hun vidst noget om det eller var interesseret i at høre det) fortalte jeg så vidt frem. fortalte om blink lys og powercommandt osv. men da jeg så fortalte om udstødning tog det en drejning, fordi jeg sagde at grund til at larmede mere var jeg havde sat en anden udstødning på og den var mindre og der var heller ikke nogen catalysator på.da jeg sagde der ikke var nogen catalysator på slog fuldstændig og blev en smugle sur og skældt mig ud for om jeg vidst hvor meget den nu forurenet osv. efter hun havde skældt mig ud i ti min gad hun slet ikke snakke til mig...

så hvad kan man lære af det? ingen cat ingen damer smiley
husk det, jeg fortæller aldrig om min udstødning mere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen kat ingen damer :)
Kommentér på:
ingen kat ingen damer :)

Annonce