1.739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dygtig luder.... Dygtig luder....

Som led i en forestående konference, indkvarterer manden sig på et hotel. Ovenpå en lang flyvetur og fravær fra konen følte manden sig noget seksuelt opstemt. Efter samtale med receptionisten erhverver manden sig et nummer til en luksus luder. Luderen ankommer til mandens suite og han er ved at falde bagover. Jøøøøsses hun var lækker som bar pokker, timeglas figur og en mund som vil kunne suge kernerne ud af en vandmelon. Men med forretningssans i blodet tøver manden med at punge ud for det helt store. Så han spørger : " Hmm hvad med en lille rask shaker, hvor god er du til det ?" Luderen får ham over til suitens vindue og peger ned på gaden : " Kan du se den Mercedes cabriolet.,den har jeg købt for penge jeg har tjent på handjob's " Og manden tænker så må hun være god. Og god det var luderen, manden kom, så krampen satte sig i alle led og han pev af velvære som en lille hundehvalp. Så sagde manden : " Hmm hvad med et blowjob, hvor god er du til det ? Endnu engang får luderen ham over til vinduet og siger. " Kan du se designer tøjforretningen der? Den har jeg betalt for med mit mundtøj " Og manden trækker ned i sine bukser og bliver betjent som en højhed. Se nu har manden fået blod på tanden, og spørger " Hva' hvor god er du så med din fjams ?" Og.... endnu engang får luderen ham over til vinduet og siger :" Kan du se gaden der med alle de højhuse og forretninger, se, jeg havde sgu købt hele lortet hvis jeg havde været en kvinde !!!!:)))))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dygtig luder....
Kommentér på:
Dygtig luder....

Annonce