{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

tdc lort tv {{forumTopicSubject}}

kommer hjem i nat, og tv boxen virker ikke roder med lortet, går på nettet og tekker tdc hjemme siden for at se om der er meld fejl på deres system, det er der ikke, så genstarter og loder boxen flere gange og goder med det lort...´virker stadig ikke... gå på nettet i dag der stå stadig ikke en skid, ringer ind og de fortæller så at der er fejl på deres lort i det meste af landet, jeg tjekker nettet igen og nu kl ca 11 i dag har de først skrevet det på der..... dammmmm de er nogle sløv tosser,, syntes jeg... vågn dog op tdc... jeg dropper snart deres dyre og dårlige lort...

godt nytår til jer andre....

: )

mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tdc lort tv
  • #1   1. jan 2011 hmmm der var mange stave fejl... koster jer ike extra...

• #2   1. jan 2011 Hvis det profil billeder du har er af din dame. Ville jeg sku godt sige at du ikke har brug for noget fjernsyn der er jo nok af underholdning i de bryster.'

GODT NYTÅR

FOGH

Ps Har selv TDC og det virker fint hos mig.

• #3   1. jan 2011 tro mig...................
    der er blevet justeret på dem.......................

tv eller ej

mvh

• #4   1. jan 2011 nu køre tdc tv igen her...................

• #5   1. jan 2011 Har haft TDC home trio i 2 år nu, og det har kørt perfekt hele tiden!!

• #6   1. jan 2011 så har du været heldig.......

mvh

• #7   1. jan 2011 Ja, det var da forfærdeligt, find dog noget andet at lave, i stedet for at sidde og glo på tosseskærmen hele dagen smiley

• #8   1. jan 2011
    ¨˜”°º• D700 •º°”˜¨
    Hjælpe-Administrator

hov hov
    hvad mener du ......? når jeg har det, skal det sgu også virke.. færdig.

mvh

• #9   1. jan 2011 lol lol har lige for sjov, tjekket de første 10 kanaler på min box for at se hvor mange af dem der viste en genudsendsel... det var så 8 ud af 10... ja så bare luk det lort ned... det er jo totalt til grin........

• #10   1. jan 2011 lorte butik........

• #11   1. jan 2011 Digitalt tv signal var ligeså dårlig en ide som NEMid

• #12   1. jan 2011 Dejligt at læse at i er så positive omkring TDC...Det kan være din linie der ikke måler super godt. Nu kender jeg ikke den geografi du ligger i og hvor langt du har til en central. Der har nok ikke rigtig været så mange på arbejde i nat så de kunne lave en update på hjemmesiden og dem der har haft vagt ville nok heller have det op og køre end at skrive på deres hjemmeside... Mvh TDC teknikkern ;D

• #13   1. jan 2011 Hej rune tak for dit indlæg her ... nu tror jeg ikke det er de samme folk som roder ude i marken og dem som sidder med hjemmesiden, men hvad ved jeg... men de kunne vel have opdateret deres side i morges da de mødte.... og efter det de skrev på deres sidde ved 11 tiden i dag så var det lands dækkende... så.....

og ja tdc er noget gøjl der koster alt for mange penge...... og de-i er jo selv skyld i at der er nogle der syntes det er noget pis, da det køre ag ged til...

mvh

• #14   1. jan 2011 Bare i orden :D. Håber sku ikke det er de samme som laver hjemmesiden og som er i marken. Efter som der ikke er så mange andre udbyder der har et kobber net her i DK vil det jo altid være TDC der får skylden for det meste. Giver dig ret i at de skulle have opdateret deres hjemmeside tidligere. Ved da også godt der er nogle som bare feder den og venter på de kan gå på pension derinde ;D

• #15   2. jan 2011 rune...

ja det tror jeg du har ret i.. der er nok nogle der heller tager en basse og en kop kaffe først... inden de gå igang med at lave det de skal..

hæ hæ....

mvh

• #16   2. jan 2011 Har haft TDC smiley

Har nu Fiber og er igen en glad mand :=))

Håber TDC kvæles i deres Kobber ;o)

Kommentér på:
tdc lort tv

Annonce