{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

TDC lort.... {{forumTopicSubject}}

er der nogle der har logon problemer med TDC kabel tv..

syntes det er for dårligt den smule de skriver om div kabel problemer på deres side... og man kan ikke ringe til dem og få en skid at vide efter kl 20.000.. det er sku for skod... de kunne i det mindste infomerer om det på nettet og indtale en besked.. som man kan høre når man ringer til dem... lorte services
syntes jeg

: /

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC lort....
  • #2   23. nov 2009 hmmmm har du et link.... jeg sidder og glor på deres hjemme side..

• #3   23. nov 2009 Martin N

ja er det ikke rigtig... de fortæller nada... de kunne sku infomerer os ordeligt...

• #4   23. nov 2009 Nej nej nej, nu gik jeg lige og troede det kun var viasat der beherskede kunsten at holde folk for nar og så læser jeg her at også TDC har lært det.

Farvel drømme om TDC kabel tv..!

• #6   23. nov 2009 Bertil A

jeg tro vi skal regne med at de røvpuler os hvis de kan slippe afsted med det uanset hvad de hedder... høj betaling og dårlig services... jeg syntes det her tdc køre af H ..... til hakker hoster fryser og som nu helt væk... flot hmmmm tro du vi få pengene tilbage fra i dag lol lol

• #7   23. nov 2009 Torben L

lol lol lol lol .......... jeg sad og så tv og ville så kaste mig i soveværlset og glo tv der.... derfor slukked jeg og tænde derinde, og kopled mig af den ene modtager, for at starte den anden.. og nu kan jeg så ikke komme på igen.... tak for den info med at det stå der nede, det har det så ikke gjort hele tiden, men nu ved jeg hvad det er og behøver så ikke genstarte og nul stille mere i dag... : /

• #9   23. nov 2009 Næhh, det er nok temlig usandsynligt at få dem til at betale noget tilbage smiley
    Her den anden aften hvor jeg blev så fløjtende arig på mit viasat lort, læste jeg i kontrakten der er 3 månders opsigelse på fra man siger det op...

Hva sker der?

De forstår sgu da at vride penge ud af folk selv efter de er blevet meget trætte af dem..(:

• #10   23. nov 2009 hmmm 3 månders opsigelse det var sku ikke så lidt...
    men stik denne her
    har læst hvis man få viasat igemmen tdc så der der 12 månders opsigelse... : /

• #11   23. nov 2009 Hmm, hvad skal man så ha´ ??
    Tror jeg går tilbage til en antenne oppe på taget, eller 2 pinde ovenpå fjerneren det var der på mit første tv for en hel del år siden og det levede jeg fint med, især når det lykkedes at få dem stillet således at man kunne se tv fra det fjerne udland,
    mener det hed ZDF det var stort..:)

• #12   23. nov 2009 Nå nej det har de jo også spoleret og hvem scorer kassen??
    Prøv at ring til viasat deres telefoner er jo nærmest gået ned på grund af alle dem der vil abonnere og også undskyldningen for at det ikke virkede hos mig, måske det er det samme der er galt hos TDC..?

• #13   23. nov 2009
    det er bare lort.............................

• #14   23. nov 2009 hmmm måske man skulle slap the bich... men det må man jo heller ikke ...lol lol

• #15   23. nov 2009 men stjæle folks penge er de gode til... er det ikke fordi i bor for langt ude på landet? - har også kun haft bøvl med det, så vi sagde det op, dagen efter vi selv havde monteret det... så slap uden beregning og modtog blot en kasse til at sende det retur, nok også grundet at de ikke kunne levere det de lovede...

så jeg hopper på noget fiberbredbånd nu... Så håber jeg der er "hul" nok igennem...

• #16   23. nov 2009 i kender godt gulddrengen DYRE-mose hehe undskyld men sarkasme, ironi forefindes i dette indlæg...

• #17   23. nov 2009 Det kombinerede internet og kabeltv via fiber som ESS lavede hos os i Sønderjylland var sgu fint. God forbindelse altid smiley og fair pris

• #18   23. nov 2009 hehe jeg håber sgu også bare snart der er noget pro fiber der når mit lokalområde... når jeg nu skal være ærlig

• #19   23. nov 2009 K6 - du slynger om dig med alt for mange nuller... smiley også vil du have tdc skal yde service, når du engang har fri... Men ja, er sgu irriterende.... når møget ikke vil du... men der er problemer med det tdc tv. vores virkede sådan ca. indtil montøren var taget hjem... 1½ time efter frøs billedet og derefter var der "grus" i billedet... Men ja det er da smart at boksen kan optage imens man brygger kaffe... men det hjælper jo ingenting når der ikke er hul nok igennem til man kan se det uden at det går i baglås...

mvh en skuffet tdc-kunde

• #20   24. nov 2009 Rolig nu drenge og piger. Alle ved jo at kabel/satellit selskaberne røvpuler os. Der er iøvrigt jo slet ikke nogle TV-selskaber som formår at lave nogle programmer som beriger vores liv betydeligt alligevel.

Smid en film i Blu-Ray afspilleren i stedet... så ved man hvad man får.

• #21   24. nov 2009 så skal i se når jeg skriver cheks ud.... dam folk bliver glade....

: )

Kommentér på:
TDC lort....

Annonce