1.043 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Lorte TDC Lorte TDC

Ja så er deres lorte tv gået ned igen, og når man ringer kan man ikke komme igemmen, men man få trods alt en båndoptagelse der fortæller at de igen har lort i ledningen. nu er jeg så træt af dem ,da det sker meget tit at deres lort ikke virker, vil så opsige mine ting og sager hos dem, men den afd. kan man så ikke komme igemmen til.. de siger alt optaget og så bliver forbindelsen afbrudt lol lol sikke noget ..

TDC vågn dog op .. hvor svært kan det være . .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte TDC
  • #1   9. dec 2009 må jeg foreslå at sige det op skrifteligt, da du så har bevis på det senere. det må du kunne gøre på deres hjemmeside, eller finde en email adresse du kan skrive til.

• #3   9. dec 2009 Søren B * Århus *

lol lol

det kunne man godt fristes til at tro

jeg vil sige at jeg har oplevet et meget ustabilt tv efter jeg har fået tdc, og det gider jeg så ikke mere, et andet selskab må kunne findes

ps..

ind til vider er det ned på 3 time i dag : /

ps ps .. i skrivende stund kom det så på igen : )

• #4   9. dec 2009 Du kan jo søge arbejde som montør hos dem, så du ikke har tid til at sidde hjemme og se tv nu smiley

• #5   9. dec 2009 hmmmm

: /

• #6   9. dec 2009 Come on... du startede selv smiley

• #7   9. dec 2009 er nok for meget fredagspat søgning = overbelastning

• #8   9. dec 2009 det er da kun nogen af kanalerne der virker nu... sådan noget lort og så på en fridag..

• #9   9. dec 2009 *Nikolai F *

tror ikke det er noget : )

og rynke...

så er det gået til et godt formål og kan godkendes herfra ..

mvh

• #10   9. dec 2009 skal lige sige at hele lortet gik ned igen ca 15 min sener ,og det er stadig nede ....

pis og lort

• #11   9. dec 2009 Har også opsagt mit Bredbånd hos dem. De er for dyre og opkræver for nogle servic aftaler jeg ikke her bestilt. Blant andet til fastnet som jeg så ikke har. De er nogle tåber der inde.

• #12   9. dec 2009 ja de er sku ikke helt friske
    men
    jeg har lige lejet en film hos dem nu når tv signalet er nede. det er så intet problem, det med at sende den til mig.. men tv nej....

mvh

• #13   9. dec 2009 så nu køre pisset igen ......

: )

• #14   9. dec 2009 Det samme gælder Yousee over kabelnettet... af en eller anden grund virker det også som vinden blæser her i december. I alle de år, jeg har boet her, har der aldrig været så mange nedbrud, som efter Yousee er blevet valgt som leverandør (faktisk har der kun været et). Alene her i december har der været 3, hvor halvdelen af kanalerne ikke har virket. Og så midt i julekalenderen på DR Ramasjang, mens børnene sad og så det - TO dage i TRÆK... så der var godt nok krise i det lille hjem... smiley

• #15   9. dec 2009 jeg siger ikke at tdc er verdens bedste, men hvis man har prøvet at være kunde hos telia................ huha, jeg får kuldegysninger bare jeg skal skrive navnet, ja, så virker tdc nærmest helt verdensklasse !!!!!!!

• #16   9. dec 2009 jeg har Yousee tv pakke, og det har kun været nede ÉN gang, og det var da jeg glemte at betale smiley aldrig problemer. skulle helt sikkert mene TDC står for Yousee.

• #17   9. dec 2009 Hvad er alternativerne ? ?
    - har haft TDC i årevis, og hver gang jeg er i det røde felt, af en eller anden TDC baggrund - så er der ingen konkurrenter over eller ved siden af TDC. De er alle under ( dyrere eller ringere )
    Så mens vi venter på en bedre konkurrent - skriv indlæg - check mc sider mm - det gør livet gladere - puhaaa - der er langt til den nye sæson...............

• #19   10. dec 2009 -> Andreas K

Hos os virker det ikke så godt - halvdelen af kanalerne har det med at "forsvinde" periodevis. Det kan virke fint, hvorefter halvdelen pludselig forsvinder 20 minutter = sort skærm på mange kanaler... Det skal siges at det kun er for nyligt at det er begyndt på det.

Fejlen ligger ikke i vores antenneanlæg, men hos leverandøren som er Yousee = TDC.

Kommentér på:
Lorte TDC

Annonce