623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Yes sir, nyt kamera til at fange dyret Yes sir, nyt kamera til at fange dyret

Juhuu, nu siger firmaet at de har fået det nye Canon EOS 550D på lager, så jeg kan få det om et par dage!
Var lige ved at købe 500D, men det var ikke lige på lager, så afbestilte igen pga for lang leveringstid.
Det er så dejligt når man så bagefter opdager at den noget bedre efterfølger pludseligt er udkommet smiley
Dvs 18 megapixels, FullHD optagelse i op til 30 FPS, eksterne mic udgang (endelig god lyd) og en masse kræs fra 7D modellen, til kun en lille smule penge mere end EOS 500D.

Ville bare lige dele glæden, for nu skal der godt nok tages nogle fede billeder af kværnen og også filmes.

Mit 400D var jo megagodt, så glæder mig som et lille barn smiley
Glædelig sæsonstart til jer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yes sir, nyt kamera til at fange dyret
  • #1   3. mar 2010 Haha smiley Gør jeg når de 75 millioner er sikret (eller hvor meget der nu var i lotto)

• #2   3. mar 2010 Det gør jeg så snart det er inde af døren, solen skinner og kawaen spiller smiley
    Nåja og når objektivet kommer med posten også

• #3   3. mar 2010 Canon...pfff smiley

ej, spøg til side, det skal nok blive glad for smiley

• #4   3. mar 2010 kigger på sit 40D... skal vi ikke bytte ?
    vil også gerne se hvordan 1080p film ser ud fra det kamera
    hvad for en lens/er skal du så have skruet derpå ?

• #5   3. mar 2010 Havde en bedst i test (til prisen) Tamron 55-200 før, og nu vil jeg så have en Tamron 18-200. Har desværre ikke råd til deres nye 18-270mm allrounder. Og når jeg så engang er millionær skal der en vidvinkel til smiley
    Tror ikke umiddelbart at det skal spændes på selve motorcyklen, men kan da prøve mig frem. Bare surt hvis 6300krs grej flyver af :S

• #6   3. mar 2010 Og morten på youtube er der mange fullHD klip med Canon 7D med næsten samme billedchip, og et par stykker med 550D.

Ellers så kan jeg fortælle at min brors 500D's film i enten 720p v. 30 fps eller 1080p v. 25 fps ser rigtig godt ud smiley

• #7   3. mar 2010 ja fandt et par klip på dpreview af 7D'eren, fin kvalitet, bare ærgeligt det er 25fps, det er ikke altid helt nok til at få et flydende billede, men stadig lækker kvalitet smiley
    Troede da det kamera kostede mere, gav da næsten 10.000kr for mit 40D :/, så føler man sig snydt nu
    Men kan anbefale en Canon 50mm f1.8, er pænt god kvalitet til ingen penge

• #8   3. mar 2010 Puha 10000 er mange penge. Men altså på det 550'eren kan man da heldigvis hygge sig med 30fps, og de film jeg har set i 720p (min comp skærm kan ikke vise større) ser nu fedt ud.

Kommentér på:
Yes sir, nyt kamera til at fange dyret

Annonce