693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

aktiongruppen stop aktivister aktiongruppen stop aktivister

hmm har lige set ny heder igen og ser igen der er lidt ballade i kbh... altså syd sverige ;). så tænkte på om der der var backup for dannelse af en aktion grupper der skulle bistå politiet i situationer som den ved amager værket iaften.... nogen der melder sig smiley

1 michael mikkelsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aktiongruppen stop aktivister
  • #1   26. sep 2009 2. Lars

Vïlle nyde at uddele bøllebank til de latterlige tumber..

• #2   26. sep 2009 Tosser der vil tæve tosser

resultat flere tosser og beslaglagt polit tid

tosser

• #3   26. sep 2009 MD

Det ekan jeg kun være enig i!!!

Desuden - ved at give sig til sådan noget, så går man ballademagernes ærinde - aktiv kurs mod anarki og Kaos - det er sgu da det naiveste jeg længe har hørt, endsige set på tryk!

• #5   26. sep 2009 sydsverige?? sidst jeg kiggede var det da jylland der var landfast med sverige, ikke sjælland...

til det med tosserne:
    kodeordet er tåregas i rigelige mængder, natopigtråd til at holde dem hvor man vil have dem, og så ellers i bur med dem!

• #6   26. sep 2009 Jeg er sådan set ligeglad med, hvad myndighederne vælger at gøre, sålænge der er inden for rammerne af gældende lovgivning - ikke et eller andet provisorisk direktiv.

Men jeg vil meget nødigt se alternative selvbestaltede grupper negynde at udøver deres mere eller mindre tilfældige opfattelse af, hvad ro og orden er.

Jeg sidder just nu og læser Peter Øvig Knudsens "Efter drabet", der er ikke meget tvivl om, at adskillige temmelig tilfældige mennesker blev likvideret som stikkere, og der er heller ikke tvivl om at visse "frihedskæmpere" absolut ikke var i stand til at skelne mellem "retsmæssige" krigshandlinger og egne direkte overgreb.

Den tilstand er vort samfund ikke i nu, men vi skal samfsusemig heller ikke begynde at arbejde os hen imod den - uhhh....

• #7   26. sep 2009 Sådanne grupper findes allerede..

• #8   26. sep 2009 Det er jeg klar over Hunter, men det betyder ikke, at man skal opmuntre til at styre dem, hverken individuelt eller ved at danne flere.

• #9   26. sep 2009 jaaa synes også bare vold avler vold... smiley tror ikke det er vejen frem..

• #10   26. sep 2009 Politiet kan man ikke regne med. De skal jo passe på politikere.

Borgerne står selv med det. Enhver burde have ret til at forsvare eget kvarter og egen ejendom. Derfor findes grupperne allerede.

Grupperne de står i baggårdene og tager imod når de "røde" bevæger sig ind i baggårdene for at hente containere og andre menneksers ejendele ud på gaden for at brænde det. Og møgungerne får masser af klø derinde i baggårdene. JEG VED DET!

Der findes en del beboer grupper som tager imod. Der må også gerne komme flere.

Og det er ok når "de røde" møgunger får klø for at forsøge at smadre andre lovlydige menneksers ejendele og ejendom.

Mener jeg...

• #11   26. sep 2009 hmmm jeg har ikke sagt på noget tidspunkt at der skulle tyes til vold.....

• #12   26. sep 2009 et af problemer er jo netop at politiet intet må idag.... når de endlig tager midler ibrug får de at vide at de er får hårde og når de så lader dem rase ud er det også for galt. i for sig kunne det jo rage mig en pind hva der sker på amager. men det kan sku da ikke kun være mig der er ved at være træt af de her så kaldte ikke voldige aktivister tror de har retten til at smadre og skabe problemer hver eneste gang de mener der skal demonstreres for deres synspunkter... og jer er helt enige i at man skal have lov til at demonstrere, men der er jo hver gang det går galt, det er vel bare heldig at der ikke lige stod en flok biler og en flok skralde spande de kunne brænde idag.

• #13   27. sep 2009 sikke noget pis at sige...
    jeg var på christianshavns torv da demo'en var på vej tilbage, en tosse havde samme fede ideer som i har. Han kørte sin bil gennem en flok af mennesker, jeg stod 3 meter fra ca 4-5 mennesker som blev kørt ned. fuck det var uhyggeligt...
    men det syntes i vel var super fedt for de hippier... god weekend.

• #14   27. sep 2009 hehe det sjovt som i siger at ideen skal ende med vold. men er det fordi i tænker som hippierne som du udtaler det..

• #15   27. sep 2009 Som Line (Århus) Tigermis D siger vold avler vold.

Så jo før at de voldshippier/autonome kommer til fornuft jo bedre.

Har aldrig forstået dem der mener at man kan forbedre demokratiet med hærværk, brostenskast og vold, der er ikke noget at sige til at folk griber til selvtægt.

• #16   27. sep 2009 Det bør være enhver borgers ret at beskytte sig selv og sine ejendele.
    Det kan bare falde ind under nødværge paragraffen. Går det så over gevind, er der rigeligt med voldsparagraffer.

Jeg er simpelthen så træt af de autonome. De lever et liv baseret på nas. Ned og hente bistand og så ellers bruge resten af deres tid på at ødelægge det samfund som servicerer dem i hoved og røv.

Altsammen fordi de hader "det etablerede" samfund og hellere så at vi levede et pengeløst samfund baseret på bytteydelser og totalt anarki.
    Idioter. For at have noget at bytte med skal de sgu da producere noget. Det kan de ikke, fordi de ikke har nogen uddanelse og ikke gider lave noget som helst.

Kommentér på:
aktiongruppen stop aktivister

Annonce