{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Svar fra MCG angående HA opførsel {{forumTopicSubject}}

Igår sendte jeg denne mail til overadmin:

"Emnekategori: Ris / ros
Emneoverskrift: HA Misbrug

Besked: Jeg mener klart af Charlotte jeres HA´er går over stregen flere gange i dette indlæg. Nu håber jeg det er det rigtige link, da I har slettet tråden idag. Jeg vil meget gerne vide om hendes opførsel er acceptabel set med jeres briller? Jeg ved der er sendt mange udstemmer til hende netop pga den opførsel, og at der er mange der har kommeteret opførslen. Får I de udstemmer eller er det kun HA´erne der får dem, og så kan deaktivere dem? Jeg mener klart at en undskyldning fra hendes side er det mindste der kan gøres. Jeg mener på ingen måde det er acceptabelt at en HA´er opfører sig på den måde"

tråden jeg henviser til kan ses her:
(link fjernet)

Idag har jeg fået svar fra MCG. Svaret er som følgende:
"Hej Sebastian,

Tak for din mail.
Svaret på dit spørgsmål kan desværre ikke være helt så entydigt som du gerne vil have det, da der er flere ting i den tråd der kan undre og der er jo altid 2 sider af en sag.
Det er muligt at hjælpe-admin får formuleret sin advarsel en smule uheldigt og nej der skulle ikke have været nævnt noget som helst om udstemmer. Dette er hjælpe-admin dog fuldstændig klar over idag og det er i sidste ende vores (Admins) skyld grundet manglende information/retningslinier herfra. Det vil vi gerne beklage og vi arbejder på at forbedre dette. Men som der bliver forklaret til dig i tråden så blev der ikke udtalt noget specifikt om antal og hvornår du fik disse stemmer. Der blev bare sagt at du havde fået en del stemmer. Hvordan det kan blive en "uacceptabel opførsel" er mig en gåde. Ingen har udtalt sig om at du ville blive smidt ud af mcg eller overhovedet insuneret at du skulle blive frosset i den tråd - bare at du skulle passe på/slappe lidt af med dine udtalelser, så ingen blev uretmæssigt hængt ud i emnet.
Så vi ser ikke det der er skrevet i tråden som uacceptabel opførsel - uheldigt formuleret ja… men ej uacceptabel opførsel.
Selvfølgelig har hjælpe-adminen fået udstemmer i denne forbindelse; det er da klart når der i diverse indlæg bliver opfordret til at stemme denne ud...! Og nej, hjælpe-admins kan ikke slette deres udstemmer, admin kan til enhver tid se disse og vurderer løbende hvorvidt der er noget at komme efter i de udstemmer.
Grundlæggende mener vi at der er nogen her der går i for små sko og prøver at hive enkelte udtalelser op til noget de overhovedet ikke er. Du klager over at en hjælpe-admin kommer til at skrive at du har udstemmer på din konto, i det efterfølgende svar i tråden bliver samme hjælpe-admin tiltalt som "kælling" og bedt om at "lukke arret"... Kan du se nogen rimelighed i dette?

Med venlig hilsen"

Jeg vil ikke selv kommentere den og synes heller ikke I andre skal. Man kan være enig og uenig, elle ren mellemting, det er sådan set underordnet.

Men læs det igennem, og så må I jo selv vurdere egen holdning til svaret.

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar fra MCG angående HA opførsel
Kommentér på:
Svar fra MCG angående HA opførsel

Annonce