Diverse spørgsmål ang Intruder {{forumTopicSubject}}
Hey alle...
Først: Min cykel; Intruder VS700 1986
Lige et par spørgsmål.
Kan man montere et speedometer fra en VS800..??
Tænker på ledningsnet osv...
Mit eget er smadret i gevinderne.
Mit tankdæksel sidder løst, men er tæt nok.
Er det "bare" en ny pakning..??
Nogle der har erfaringer med andre bremseklodser/bakker..end de originale??
Kunne godt tænke mig lidt mere "bid".
Og nogle der kender til andre skiver end de originale?? Her tænker jeg på et andet udseende..?
Og gode råd til oppolering af alu dele. Her tænker jeg på gafler, kontakter, fælge, og alt andet i alu..
Hvilket værktøj???
Takker
Anders
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 16
Når du har taget det grove med sandpapir, og evt. polerskive, kan du bruge forskellige polermidler, som har en endnu mindre kornstørrelser, og gør derved ujævnhederne mindre synlige.
Jeg bruger selv "Mothers mag alu polish" og "Mothers Billet alu polish" til at højglanspolere.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Er der noget særligt genstridigt, så gå i Bauhaus elller klignende og køb et polersæt. Det hestår af en grov og en fin polerrondel til boremaskine og en brun og en blå carnauba voks.
Poler først med grov skive og brun, derefter med fin skive og blå, og til sidst autosol på en klud. Gør derefter dig selv en tjeneste. Giv det hele nogle lag autovoks.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
De har ikke helt samme varenumre, men umiddelbart tror jeg det kan passe. Du skal evt. lave noget omkring nulstilleren til triptælleren.
Kige selv på de forskellige modeller og årgange på www.alpha-sports.com. Der er masser af tegninger og eksploderede diagrammer.
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 155
-OG så kan du begynde at polere!
-Q
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 5
Anders
Diverse spørgsmål ang Intruder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside