{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

En helt ny fornemmelse.. {{forumTopicSubject}}

Blev den glade ejer af en Triumph ved en tilfældighed - havde aldrig drømt om mc, men forelskede mig vildt da jeg stod foran min Tiger.

Det kræver et kørekort, og jeg har netop haft første dag på mc i dag. En lang nat gik forud, det var svært at få søvn. Men alle bekymringerne blev lidt gjort til skamme - det var KÆMPE fedt.

Udover surt vejr(silende regn) og enormt ondt i højre arm af at holde krampagtigt på gashåndtaget, er jeg ved godt mod og glæder mig til næste gang vi skal ud og køre.

Dog er det ikke så fedt at komme hjem og læse at der igen er en mc´er der er dræbt i trafikken.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En helt ny fornemmelse..
  • #1   1. maj 2008 Der er et stykke vej til det endelige tillykke - men den første og største hindring er overvundet... Vidste nemlig slet ikke om jeg turde køre på sådan et dyr.

• #2   1. maj 2008 Ja man skal sku passe på de motorcykler.. Man bliver afhængig af dem efter første gang man prøver at køre på dem ;o)
    Held og lykke fremover.

• #3   1. maj 2008 Held og lykke med kortet og tillykke med cyk¨len
    go vind derude
    hilsen thomas

• #4   1. maj 2008 møj tillykke

• #5   1. maj 2008 Hej Sussie.
    Kan kun sige, "GO FOR IT" det er det hele værd.

Har kørt nu i snart 30 år, og har ikke fortrudt ét sekund (heller ikke de ture hvor man kom hjem pisse våd og det tog 3 dage før tøjet var tørt)
    NO. Mc er livet. Når det så er sagt, så betragt ALLE de andre trafikanter som idioter, så skal det nok gå.

Held og lykke smiley

• #6   1. maj 2008 Hey Sussie,
    Stort tillykke med cyklen og held og lykke med pappet....;o)

• #7   2. maj 2008 Jeg kan absolut kun følge Sussie i det hun siger - jeg er selv i fuld gang med kortet, og det kan kun gå for langsomt nu! Vejret er fantastisk og cyklen står bare og sukker for at komme ud!! Mit problem efter den første køretime var dog ikke højre arm, men venstre hånd efter at have kæmpet med en stram kobling =)

Det er fedt at sidde bagpå en mc - det er bare meget federe selv at køre!! =)

Så også stort tillykke og held og lykke med det hele herfra =)

• #8   3. maj 2008 Vil da også ønske jer held og lykke med kortet, det er en superfed fornemmelse at køre sin egen maskine første gang (lovligt) :).

Får mig også en Triumph til næste sæson. En ven jeg har, har fået sclerose konstateret for 2 år siden og kan begynde at mærke kræfterne bliver mindre. Han har nu en Daytona 1200 fra 1996 og vil ha' den skiftet ud til en Yamaha R6.

Jeg har fået lov til at købe daytonaen til næste sæson, til en go' pris, så det vil jeg da glæde mig til. Har prøvet den og det kan kun gå for langsom med den handel.
    Den er magen til denne og også i gul:
    (link fjernet)

Hilsen
    Palle

• #9   5. maj 2008 Halløj.. Super at du er"på"..har selv taget kortete sidste år..styrtede et par gange, indtil jeg opdagede cyklen var ALT ALT for høj..så tror faen skidtet vælter..svært at styre 180 kg i en 45 graders vinkel når man holder stille og står helt skråt fordi benene ikke kan nå ned..fnis..nåå men en chopper er heldigvis ikke så høj, og jeg tilslutter mig de andre..Det er FEDT at køre MC.
    Held og lykke meddet:0)

Kommentér på:
En helt ny fornemmelse..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce