1.238 visninger
|
Oprettet:
En helt ny fornemmelse.. {{forumTopicSubject}}
Blev den glade ejer af en Triumph ved en tilfældighed - havde aldrig drømt om mc, men forelskede mig vildt da jeg stod foran min Tiger.
Det kræver et kørekort, og jeg har netop haft første dag på mc i dag. En lang nat gik forud, det var svært at få søvn. Men alle bekymringerne blev lidt gjort til skamme - det var KÆMPE fedt.
Udover surt vejr(silende regn) og enormt ondt i højre arm af at holde krampagtigt på gashåndtaget, er jeg ved godt mod og glæder mig til næste gang vi skal ud og køre.
Dog er det ikke så fedt at komme hjem og læse at der igen er en mc´er der er dræbt i trafikken.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 19
jul 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 121
Held og lykke fremover.
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 46
go vind derude
hilsen thomas
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 657
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 33 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 249
Kan kun sige, "GO FOR IT" det er det hele værd.
Har kørt nu i snart 30 år, og har ikke fortrudt ét sekund (heller ikke de ture hvor man kom hjem pisse våd og det tog 3 dage før tøjet var tørt)
NO. Mc er livet. Når det så er sagt, så betragt ALLE de andre trafikanter som idioter, så skal det nok gå.
Held og lykke
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 54
Stort tillykke med cyklen og held og lykke med pappet....;o)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 57
Det er fedt at sidde bagpå en mc - det er bare meget federe selv at køre!! =)
Så også stort tillykke og held og lykke med det hele herfra =)
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 864
Får mig også en Triumph til næste sæson. En ven jeg har, har fået sclerose konstateret for 2 år siden og kan begynde at mærke kræfterne bliver mindre. Han har nu en Daytona 1200 fra 1996 og vil ha' den skiftet ud til en Yamaha R6.
Jeg har fået lov til at købe daytonaen til næste sæson, til en go' pris, så det vil jeg da glæde mig til. Har prøvet den og det kan kun gå for langsom med den handel.
Den er magen til denne og også i gul:
(link fjernet)
Hilsen
Palle
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 9
Held og lykke meddet:0)
En helt ny fornemmelse..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside