BoxerBanden

BoxerBanden

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God Sæson start
  • #1   29. feb 2008 Si Signor!

• #2   29. feb 2008 God sejltur smiley

Vi skal nok køre vejene varme indtil du returnerer.

• #3   4. mar 2008 hehe,,,,,ja saesonstart kommer tidligt for nogen. Jeg driver rundt i Australien, er p.t. i Adelaide efter at have rundet de 5300 km sammen med to venner. Sporg lige om det er cool....... YES .....meget, og jeg kan sige jer, at Highway 66 Over There, kan gaa til de evige asfaltmarker med skam......skal man noget, skal man prove Great Ocean Road.....den er perfekt, flot, kurvet, snoet, bakket, lang (ca. 275 km - kommer an paa hvorfra og hvortil man regner, det er der delte meninger om hernede)
    Naa, men hojt loftet venstre hilsen til alle derhjemme.
    Jeg skriver mere naar jeg er tilbage.....
    STor BMWenlig hilsen
    Peter

• #4   4. mar 2008 Hey Prins

Hvad triller i på dernede?

• #5   9. mar 2008 Jo, det vi triller paa lidt forskelligt. Jeg har kobt en Suzuki V Strom 650 som korer fantastisk godt. Indtil videre har den bragt mig 7650 km rundt paa det store kontinent (-;
    Min ven Jonne korer en BMW K75 og vores kontakt hernede korer en BMW 650 ST. Vi har vaeret paa en fantastisk tur rundt i det sydlige og er nu tilbage hvor vi startede for saa at vaske cykler og fortsaette turen nordpaa! Der vil komme mere paa min egen side naar jeg er hjemme igen (-:
    Stor smilende hojt loftet venstre hilsen
    Peter

• #6   10. mar 2008 Hehe....har lige oprettet min JapCrap dejlige maskine - oh, forsoger at oprette den - her paa sitet....... saa venner, tag lige og hjaelp mig ind, ikk?
    STor BMWenlig hilsen
    Peter

Kommentér på:
God Sæson start

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce