RF Gruppen

RF Gruppen

Medlemmer: 56
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
591 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Emil L
Emil L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Sædeskal til RF600R Sædeskal til RF600R

Hej.
Har nu søgt ret mange steder, inkl. under de forskellige link, som folk har henvist til her på gruppen.
MEN finders der virkelig ikke et sædeskal til bagsædet på RF600eren???

Mit bagsæde har snart en "lyserød" farve, så tænker det skal ompolstres hvis ikke der findes sædeskal til den?

MVH,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sædeskal til RF600R
  • #1   15. mar 2010 Hej er det ikke bare at fiinde et sort bagsæde ?? Tror ikke der findes sædeskal til RF

• #2   15. mar 2010 Det skulle vel aldrig være min :o) Men den er hjemmelavet, har heller aldrig set dem til salg. Men hvis du "bare" skal have bagsædet, er det så ikke bare ebay (som du sikkert har prøvet?) smiley

• Emil L
    Emil L Tilmeldt:
    jun 2008

#3   15. mar 2010 tak for svarene. Men overvejer også at ompolstre både foran og bagved, så de begge bliver sorte. Men tror bare det ville se fedt, og sporty ud, hvis man kunne få et rød skal i samme farve og matriale som kåben.

Men tror det bliver den sorte løsning, det ser jo fedt ud på 900eren, så mon ikke også på 600 smiley Og jo ebay mv. er prøvet.

Mvh.

• Emil L
    Emil L Tilmeldt:
    jun 2008

#4   20. mar 2010 Syns det er fedt med 2 x sort. Men har sendt sæderne til ompolstring nu, og har fundet en rød, som formentlig kommer til at matche kåbefarven.

Så jeg glæder mig til at komme af med den fesne lysrøde farve smiley Men jeg lægger billeder ud når de er kommet retur.

Ang. sæderne der skal passe 900 melder jeg pas..

• #5   20. mar 2010 Har jeg klippet noget eller... Man behøver da ikke modificere noget for at bytte sæderne? Eller er jeg helt lost her smiley

• #6   20. mar 2010 Det da standard at der er sæde for+bag? Eller er det samlet i et stykke på 900'eren?

• #7   20. mar 2010 ok. på de andre jeg har set har det været todelt, så det bagerste bare klikkes af med en fjederpind man lige klikker på. Det tror jeg da er standarden på dem, men hvad ved jeg smiley

Kommentér på:
Sædeskal til RF600R

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce