{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Brian L
Brian L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Leje af Harley i USA {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved hvor man kan leje en harley? Er ved at arrangere en rundtur i USA for nogle venner, men aner ikke hvilke sider man kan leje cykler på. De har dem hverken hos Hertz, Avis eller andre biludlejningssider

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af Harley i USA
  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #1   26. okt 2008 Mange tak.. Prøver at finde noget der

• #2   26. okt 2008 Hej

Jeg lejede en Road King hos Eaglerider sidste efterår. Kanon betjening, nyere cykler, skideflinke folk (udlejer smed endda alt hvad han havde i hænderne og kørte mig til bussen, da jeg skulle afsted mod lufthavn, da jeg spurgte, om han gad ringe efter en taxi), alt funkede og kørte lige efter bogen. Og så kan man jo leje et sted og aflevere et andet sted, så man ikke behøver at køre retur.

Jeg bookede og betalte min Road King via nettet - inkl forsikringer og hele pivtøjet. Det virker.

smiley

• #3   26. okt 2008 Nåja, jeg lejede min i Manchester nord for Boston efter en arbejdsrelateret tur til Boston. Meget smuk køretur op gennem de efterårsramte kæmpeskove syd for grænsen til Canada.

• #4   26. okt 2008 Der står ikke rigtig priser på deres hjemmeside...:-(

• #5   26. okt 2008 Jo...ca 50$ pr dag ved en oneway tur med dropoff i anden by.
    Mvh Jan

• #6   26. okt 2008 har ikke prøvet selv men er stødt på den her siden engang
    http://www.mc-rejser.dk/

• #7   27. okt 2008 Hej

De store HD-cykler koster 135 dollar om dagen. Læg hertil diverse forsikringer - og USA er et rigtigt dårligt sted at styrte uden ordentlige forsikringer for både materiel og ens egen krop.

Inkl alt - og med en lidt lavere dollarkurs end den nuværende - kom jeg op på en lille tusse per dag på Road King'en.

Se priser her: (link fjernet)

Kommentér på:
Leje af Harley i USA

Annonce