{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Leje af Harley {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude

Min kone og jeg sidder og planlægger en tur til staterne og en god del af turen skal naturligvis være på en MC. Problemet er imidlertid at min kone har nerveskader i ryggen og har et piskesmæld. Hun sidder som regel bagpå herhjemme, men kan ikke holde til mere end en times tid eller to på det lille bagsæde som min VS700 har. Derfor skal vi have testet hvor længe hun kan holde ud og sidde på den noget større Harley Electraglide. Men... hvor faen kan man leje sådan en herhjemme? Vi bliver nød til at planlægge vores rute ud fra hvor tit vi skal stoppe og det kan vi jo kun hvis vi har en ide om hvor langt vi kan køre smiley

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af Harley
  • #1   18. apr 2016 Hun skal sidde på en Touring og den skal have rygstøtte. Så det er et godt udgangs punkt du har dig i dine tanker. Og jeg vil sige at i USA er det nemt bare at holde ind og slappe af og kigge på ting når man har lyst.
    Har været afsted de sidste 3 år nu.
    Men hør Michal fra min venne liste - har har meget erfaring med det
    Har selv samme skade - så jeg ved godt det kan være træls.
    Men held og lykke med at finde en der vil låne hans/hendes X-Antal 1000 kr HD ud til test kørsel. Det bliver sku nok ikke nemt. :O(

• #2   18. apr 2016 Kan man ikke leje hos Caps i Valby?

• #3   18. apr 2016 Fenris: Ja det var netop det jeg tænkte smiley Vi har været derovre før og cruise. Men det har været i bil. Så vi ved godt hvad vi skal tage højde for af forskellige ting. Det er udelukkende mc'en der er spørgsmålet. Det var absolut ikke fordi at jeg forventede at der var en der liiiige ville låne mig hans 400k+ Harley til en prøvetur smiley Det var et decideret udlejningsfirma her i Danmark jeg tænkte på. De er jo specielt forsikrede til den slags smiley

Kongen: Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget hos dem. Den eneste harley jeg selv har kunne finde til udlejning er en gammel softtail som overhoved ikke har samme opbygning eller sæder som det vi leder efter smiley

• #4   18. apr 2016 køb min,
    tag den med til usa,og sælg den der efter jeres tur.

ps.
    krydser finger for at i finder en din kone kan sidde på .

mvh

• #5   18. apr 2016 Måske din kone kunne få en tur bag på ejeren?

Der er sikkert nogle i den lokale Harley klub som gerne giver en tur.....

• #6   18. apr 2016 PS. Husk at checke udlejningspriserne i US og husk at få oplyst forsikringsbetingelserne.

De gange Jeg har checket har det kostet min. 150$ om dagen....

• #7   18. apr 2016 Alfons forslag er ikke dårligt! Så kan du selv køre med på sidelinjen. Evt. i bil til når/hvis det bliver for meget med ryggen for hende.

En anden ting i nok også bør have i baghovedet... En ting er om hun kan holde til at køre ex. 200km om dagen... Men vil hun også kunne klare 200km om dagen, flere dage i træk?

Nu ved jeg så heller ikke lige hvilken type tur i har i tankerne.

• #8   18. apr 2016 Beslutningen er allerede taget herhjemme. "Vi gør det bare! Jeg skal fandme ud og køre Harley på Highway 1!" var udmeldingen fra hende smiley

Vi har besluttet at dele turen op i to dele, da der er rigtig meget vi gerne vil nå. Så første del bliver på en Harley Davidson Electra Glide, da den har ryglæn bagpå og bliver priset for dens komfort. Der vil turen gå langs Highway 1 fra LA -> SF -> LA både med overnatninger undervejs, samt med et par dage til at komme sig mens vi er i SF.
    Anden del bliver så i bil (Mustang), da vi skal køre alt for mange kilometer til at vi tør at satse på at hendes ryg og nakke kan holde til det. Her skal vi både nå Vegas, Bryce Canyon, Monument Valley, Grand canyon og et par flere ting før vi ender i LA igen.

Indtil vi tager afsted må hun bare få trænet lidt herhjemme på min VS700 smiley

Det er sådan en her vi har valgt:

profilbillede
  • #9   18. apr 2016 Alfons: Ja det løber hurtigt op. Det er faktisk dyrere at leje en Harley end en Mustang Cabriolet. Vi ender med at skulle betale $1400 for 7 dage inkl. MC forsikring, personforsikring, hjelme, GPS, fri kilometer og garanti for at det er den model MC vi får.

• #10   18. apr 2016 @busa

Jamen for hulen da .... Har du stadig ikke fået indløst den afgift ? smiley

• #11   18. apr 2016 fattig ung studerene .

smiley smiley

Kommentér på:
Leje af Harley

Annonce