Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelsk nummerplade, hva kan der ske?
  • #1   30. aug 2008 tror sku det er samme bøde som ikke at have plade på.
    da den plade jo ikke gyldig.

men hvorfor ikke have tænkt på det igår og brugt 200 kr på klister plader?:-)

• #2   30. aug 2008 Jamen for F.... mand. Hvad tror du selv ??
    Kæmpe bøde af polisen - told og skat skal ha´ afgiften betalt omg. + tilsvarende beløb i bøde.
    ..............................og hvad tror du så der vil ske hvis du kører op i røven på mig eller er impliceret i en anden ulykke ??????????????????

;O/

• #3   30. aug 2008 Var oppe hos skat i går for at leje et mærke. Men man skal selvfølgelig har billed id med og da jeg først bestod køreprøven i tirsdags, tog politiet jo mit gamle kørekort. Og jeg ved godt det med at der ikke er noget der dækker hvis jeg kører ind i nogen, men man bliver ihvertfald ikke tvunget til at betale afgiften med det samme og man får heller ikke en bøde på størrelse med afgiften.

• #4   30. aug 2008 Smid den på en trailer og lad konen køre bilen mens du sidder og gasser op på cyklen:O)

• #5   30. aug 2008 jamen, så er det helt underligt du spør´ ??????

;O)

• #6   30. aug 2008 Har også traileren, men ingen træk på bilen smiley

James, det jeg fiskede efter var hvor stor bøden er fra poltiet. Og hvis jeg så endelig bliver stoppet, hvilket nok er rimelig sikkert, får jeg nok heller ikke lov til at køre videre :o)

• #7   30. aug 2008 kan sige så meget at alle der køre derud og derfra bliver tjekket kommer næsten lige derude fra og de er over alt de skide pansere

• #8   30. aug 2008 Ja, bliver nok nødt til at vente til næste år. Øv øv og øv!

• #9   30. aug 2008 Kære ven....på den slags træf har polisen et meget tæt samarbejde med told & skat, hvor alt bli´r tjekket igennem....og du kan helt sikkert regne med, at du kommer til at betale afgift + en bøde der svarer til afgiften. Kender et par eksempler. Hvis du følger bare en smule med i dagspressen, så var der også razzia ved havnene i Nordjylland, hvor de stoppede gulpladebiler, hvor der ikke var betalt moms af biler der blev brugt privat ærinde. De fleste skulle på jagt i Sverie. :O/
    De skulle betale moms + bøde + beløb af privat kørsel 5 år tilbage.
    Hvorfor tror du så du skulle slippe med en bøde på 500,- + et klap på skulleren, når de beder dig om at trække hjem ??
    ;O)

• #10   30. aug 2008 Man kan jo osse komme til Mosten ved hjælp af bil, trædecykel, tog (- hvis de kommer til at køre igen i dag ??) , løbehjul.................eller komme bag på mig, når jeg kører ud på Djursland senere i eftermiddag !!
    ;O)

• #11   30. aug 2008 Jo jo, men det er jo noget andet med moms biler. Men ja du har ret i at de gør nok noget ekstra ud af det ved træf.

P.S jeg hopper bag på dig. Hvornår kører vi ? :o)

• #12   30. aug 2008 James B
    taler du af erfaring NEJ det gør du ikke, for det er ikk rigtig med bøde på det samme så afgiften, jeg har prøvet at blive taget uden afgift godt nok med pladen fra en dt125r på en tt600s og jeg betalte forsikring på dt125r men fik kun en bøde, som langt fra svarede til afgiften ja også tog de min 125 nr plade fordi jeg havde misbrugt den, men kunne bare købe ny næste dag og jeg valgte selv at betale afgift men det var mere et tilfælde at der var kr til det lige efter jeg blev knaldet

• #13   30. aug 2008 Pas nu på med de højrestyrede motorcykler. Man bliver stoppet af police styrken og får en MEGA bøde =med afgiften

• #14   30. aug 2008 hvis du bliver stoppet med engelsk plade på skal du bare snakke tysk til dem så går det jo nok :o)

• #15   30. aug 2008 Er lige kommet hjem fra mosten, og så overhovedet ikke politi?????

• #16   30. aug 2008 bliver du taget så klapper den

du bliver dømt til at betale afgiften og ud over det så får du en bøde der tilsvare afgiften.. og det er til den høje vudering.. så den gør ondt..

med mindre du kan overbevise dem om du bor i england og har et engelsk kørekort..

• #17   30. aug 2008 Som andre har antyget så er det dobbeltafgift(en gang afgift til skat+afgiften i bøde)+bøde for at køre på uindreg. motorkøretøj(som er 5000,-kr.) Så det kan vist godt få kriblen i højre hånd til at gå over, hvis man bare tænker nogen lunde rationelt.

• #18   30. aug 2008 fuck bøden, men du er altså ik forsikret på nogle måder og kan komme til at stå i gæld resten af de liv hvis du kommer til at gøre skade på andre.. Hent en prøveplade på motorkontoret også er det hele så lovligt som det nu kan blive mht kørsel med prøveskilt...MEN IK M ENGELSK PLADE, DU ER KLOGERE END DET... mvh lars

• #19   31. aug 2008 ...Og en prøveplade må så heller ikke bruges til fornøjelsesture! kun til transport ifb med syn, værksted/prøvetur og prøvetur ved salg. Men med en prøveplade, følger en ansvarsforsikring.

Kommentér på:
Engelsk nummerplade, hva kan der ske?

Annonce