{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

træt af folk {{forumTopicSubject}}

hej vil lige komme af med noget jeg har nu prøvet at købe et sæde til min bandit ved en her inde som har en masse dele til bandit tilsalg men enten vil manden ikke sælge sine ting for han holder en hen med alt muligt at han ikke har tid til at sende delene sådant har det stået på lidt over en uge og nu sige han fanme at han ikke har tid så jeg skal finde et andet hmmmmmm hvorfor så have dele tilsalg her inde øv øv øv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af folk
  • #1   7. aug 2008 enig jan. jeg ville købe en hel MC af en gut. Jeg fik at vide at den var staldet op i vinterhi, selvom sasonen var startet. han lovede at ringe når han havde fundet den frem.
    fik aldrig noget kald, og gad sq ikke at ringe mere efter at blive spist af med det pis 3 gange.
    kan kun give dig ret i at folk der har noget til salg, burde have interesse i af at komme af med de, især når man betaler den pris de selv ønsker!!

lige et surt opstød herfra også:P

• #2   7. aug 2008 foresten er jeg selv en af dem der gerne vil sælge noget;) tjek lige min kawa ud på markedet. den er flot, grøn og har lige været i bad, tilmed med ny pris;)

• #3   7. aug 2008 ja den er da lækker den skal du nok komme af med smid den på dba også

Kommentér på:
træt af folk

Annonce