træt af at vente {{forumTopicSubject}}
Har kun haft mc i et år, så det er jo ikke så meget jeg har prøvet at have mc på værksted, så ville da egentlig høre hvad folks erfaringer er med service på et værksted. jeg ved hvis jeg skal have ordnet bilen, ja så får jeg den da samme dag, eller måske dagen efter. Det er ikke ligefrem det jeg oplever med min mc. nu er det en måned siden jeg fik sat det igang det jeg skulle have bestilt til mc. har selv måtte henvende mig nogen gange og nu er det da så også lykkedes mig at få mc til service mand og troede da sådan set også den så forlængst ville være lavet, men nej. Er godt nok ved at blive idiot. Har undværet den i 4 dage nu og troede da bestemt at den enten ville live lavet den samme dag eller max dagen efter.
Er det meget normalt at de på værksteder ikke tager det så tungt med hovr lang tid det tager Fik da godt nok at vide de havde travlt, men så skal de ikke love folk noget, så må de jo sige at det ikke kan lade sig gøre før hvad ved jeg om 100 år.
Har både hørt godt og dårligt om det sted. Det er da også flinke mennesker og kan da så vidt jeg ved deres kram, men jeg kan ikke klare når folk laver en aftale og ikke holder den.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 93
jun 2005
generelt synes jeg man skla have god tålmodighed med værkstedsbesøg, sørg for at planlægge i forvejen, få evt lavet eftersyn (hvis det passer) til sæsonslut, for så er der jo også frisk olie på
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
jun 2005
jun 2005
derfor er det en god ting at kunne skrue lidt selv, fx skifte olie+filter, luftfilter og tændrør, så sparer man jo det i værksteds regning
apr 2007
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
apr 2007
Vil ikke lige hænge mc manden ud, da det jo kan være det bare er mig der er utålmodig. Og arbejdet kan de jo sagtens finde ud af at udføre. Skal da lige siges at jeg også har oplevet hurtig service derfra, men det var også kun noget der tog en time, og det var lige før lukketid og før ferie så jeg var jo glad. Men denne her gang tager det jo så tid. Men det overlever jeg jo nok, hvis det åbenbart er meget normalt. :o)
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
Ville helt klart foretrække at få min MC lavet på et værksted der har travlt, og hvor jeg skal vente på at få min MC igen, end at få den på et værksted hvor de altid har tid til at lave den samme dag...
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Hvis man har haft gode oplevelser med værkstedet før og snakker godt med dem, så tag dog og giv dem et ring.
Selvfølgelig burde de jo gå i gang med ens mc med det samme. Det er som regel derfor man bestiller tid. Ligeledes aftaler man også en afhentnings dag eller tid.
Jeg kan da ikke forestille mig at det er i deres interesse at holde på ens mc. Det giver ingen omsætning.
Det er da også meget naturligt at aflevere den til en overnatning. Måske ikke ligefrem 4 uger før den skal laves, men en dag eller noget i den retning.
Det lyder lidt som om at der er gået information tabt i kommunikationen mellem værksted og kunde i det her tilfælde.
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 630
apr 2007
Men kan jo se det er noget der er meget normalt med ventetider, og ja der kommer jo flere og flere motorcykler på vejene, så ville da være fint med nogen flere service steder. :o)
træt af at vente