{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.935 visninger | Oprettet:

Kunne man blive træt af det? {{forumTopicSubject}}

Ok, nu er det her jo ikke scootergalleri.dk, men teknisk set er det også en motorcykel, så det går nok:

Gilera GP 800: (link fjernet)

Den vejer 243 kg (tør), koster 150k, har CVT automatgear og går fra 0-100 på 5,7 sekunder (hver gang). Med andre ord kan man få en motorcykel til det halve der også når 100 på den halve tid.

...men det er jo en scooter. Hvorfor ikke købe en motorcykel i stedet? Fordi jeg allerede HAR en motorcykel og jeg elsker den meget, meget højt. Men når en smart bil kører op på siden af en og begynder at gasse op, mens man holder for rødt og man så trækker så voldsomt fra den, at det slet ikke er sjovt, så overrasker det jo ingen. "Kun ekstremt hurtige biler kan jo følge med selv standard motorcykler", siger folk. Og de har ret. Men scootere...

Jeg tror, mit spørgsmål er: Hvis man nu købte sådan en, bare for at ydmyge den ene Brian efter den anden ved at trække fra deres gejlede dyt på en fucking scooter, hvornår ville man så blive træt af det? Fordi hvis det kun ville tage et par dage, så kan jeg nok finde noget bedre at bruge 150k på. smiley

Her er forresten en video af accelerationen: http://www.youtube.com/watch?v=7EY5o4B6_Ao

Og her hænger den rigtigt flot på en Lamborghini Gallardo: http://www.youtube.com/watch?v=Lqa5KYmGmy0 (4:20 og 5:10) Det skal retfærdigvis siges, at Gallardo-køreren ikke er nogen Michael Schumacher, men igen, det er nok også tilfældet for de fleste Brian'er.)

Og 0-100 på 5,7 sekunder er jo ok for en scooter. Den kunne i hvert fald trække fra 99% af bilerne her i København. Og man kunne jo altid tage sin motorcykel, når man skulle bruge noget hurtigere eller bare have køreegenskaber, der ikke stank. Jeg tror bare, at jeg ville grine og tænke: "Ahahaha, this never gets old!" hver gang jeg trak fra en Brian... på min scooter.

Så vil jeg så bare høre, om folk synes, det er 150k værd eller I har en bedre måde at brænde de penge af på? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne man blive træt af det?
Kommentér på:
Kunne man blive træt af det?

Annonce