426 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

trist (sæson slut) trist (sæson slut)

Hejsa

Så blev det min tur til at få kørt de sidste mc km i år.. Skønt at gi den gas fra Vejle til Skanderborg hvor den skal overvintre, men også lidt trist at sige "på gensyn".

- Men en dejlig dag med lækkert vejr at gøre det på smiley
God weekend folkens..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trist (sæson slut)
  • #1   29. okt 2005 Hej Ane.

Ja tak for denne sæson, men vi er helt sikkert en hel masse der lige har 1 mdr. tilbage eller til de begynder at saltevejene.

God weekend.

• #2   29. okt 2005 Ja jeg fik også sat min væk for vinteren i dag :o(
    Men det passede nu meget godt da jeg alligevel skal have ny dæk på den :o)

Se sådan her på det Ane, de penge du sparrer i benzin under opbevaringen kan man jo bruge på diverse ekstraudstyr. Min vinteropbevaring "betaler" en ny udstydning, ved sparet benzin :o)

God weekend......

• #3   29. okt 2005 Hej Ane

Ja jeg er ligesom Jimmy K ikke nået til det med at stille cyklen væk endnu men jeg er da også helt sikker på at jeg kommer til at savne at køre når jeg får sat den ind i varmen...
    Men så må vi jo bare se frem til de dejligt mange ture der er i den nye sæson ..... det kan da være vi skulle trille en lille tur sammen til foråret nu vi ikke bor så langt fra hinanden .... er altid frisk på en mc tur...
    Tak for i år ..... om 1 måned *g*
    Mikael

• #4   29. okt 2005 Min sidste tur bliver nok imorgen.. snøft! men damm hvor er det lækkert vejr. og så ska SZR`en os bar forkæles hele vinteren.. hehe et lille spørgsmål hvor tit møder du en på den samme cykel??? har ik set en eneste denne sommer.. fedt
    tror de fleste szr køre jylland
    god weekend!

• #5   29. okt 2005 Har kørt lidt i dag, men mit bagdæk er næsten væk, så jeg tror jeg holder inde nu... Glæder mig allerede meget til den nye sæson... Må foråret komme unormalt hurtigt til næste år!...

• #6   30. okt 2005 Er helt klart frisk på nogle ture til foråret!!

Nu er jeg jo ikke medlem af andet end turingklubben, men er der ikke nogle mc fester og lign man kan komme med til? For at møde lidt mcíster i vinterperioden også..

Og Hans, nej har kun set en i skagen til træf og set en holde i KBH, men ik mødt nogen på vejene smiley

• #7   30. okt 2005 Hej Ane
    Jeg ved ikke af nogen mc fester men vi kan da alid holde en lille en .... jeg har hus i middelfar og lægger gerne hus til hvis der er nogen der er friske på at mødes en aften...
    Jeg er rimelig ny mc´ist og vil derfor også gerne have kontakt til andre mc´ister så meld ind hvis i er friske !!!
    Hygge Mikael

Kommentér på:
trist (sæson slut)

Annonce