426 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
trist (sæson slut) trist (sæson slut)
Hejsa
Så blev det min tur til at få kørt de sidste mc km i år.. Skønt at gi den gas fra Vejle til Skanderborg hvor den skal overvintre, men også lidt trist at sige "på gensyn".
- Men en dejlig dag med lækkert vejr at gøre det på
God weekend folkens..
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 762
Ja tak for denne sæson, men vi er helt sikkert en hel masse der lige har 1 mdr. tilbage eller til de begynder at saltevejene.
God weekend.
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 45
Men det passede nu meget godt da jeg alligevel skal have ny dæk på den :o)
Se sådan her på det Ane, de penge du sparrer i benzin under opbevaringen kan man jo bruge på diverse ekstraudstyr. Min vinteropbevaring "betaler" en ny udstydning, ved sparet benzin :o)
God weekend......
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 78
Ja jeg er ligesom Jimmy K ikke nået til det med at stille cyklen væk endnu men jeg er da også helt sikker på at jeg kommer til at savne at køre når jeg får sat den ind i varmen...
Men så må vi jo bare se frem til de dejligt mange ture der er i den nye sæson ..... det kan da være vi skulle trille en lille tur sammen til foråret nu vi ikke bor så langt fra hinanden .... er altid frisk på en mc tur...
Tak for i år ..... om 1 måned *g*
Mikael
maj 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 352
tror de fleste szr køre jylland
god weekend!
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 96
jun 2004
Følger: 81 Følgere: 77 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 991
Nu er jeg jo ikke medlem af andet end turingklubben, men er der ikke nogle mc fester og lign man kan komme med til? For at møde lidt mcíster i vinterperioden også..
Og Hans, nej har kun set en i skagen til træf og set en holde i KBH, men ik mødt nogen på vejene
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 78
Jeg ved ikke af nogen mc fester men vi kan da alid holde en lille en .... jeg har hus i middelfar og lægger gerne hus til hvis der er nogen der er friske på at mødes en aften...
Jeg er rimelig ny mc´ist og vil derfor også gerne have kontakt til andre mc´ister så meld ind hvis i er friske !!!
Hygge Mikael
trist (sæson slut)