424 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Så røg der et par stykker mere Så røg der et par stykker mere
Et ældre ægtepar dræbt i dag, omkring Kalundborg, og i går en hollænder i jylland. Begge ulykker fordi bilen enten ikke overholdte dens vigepligt, eller blev i den rette bane.
Det gælder sgu om at passe på derude, nogle bilister kører med hovedet under armen!
Så sent som i eftermiddag, var jeg to gange på 10 min udsat for en bil, som kørte ud foran mig. Nogle folk lærer aldrig, at overholde deres vigepligt.
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 56 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 139
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 156
Mvh Jacob.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
Personligt er jeg 100% opmærksom når jeg kører mc især når det går stærkt(kører jeg bil har jeg en tendens til at falde lidt hen!). Jeg bremser gerne en gang for meget og i god tid end for sent. Og en sidste ting, kør dog med det lys tændt, jeg syntes man tit møder nogen som ikke har tændt det. Det er altså betydligt sværer at vurdere en mc som kommer uden lys end hvis den havde lyset tændt.
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Jeg vil give Jacob ret i, at mange bilister ville lære noget, hvis de blev smidt op på en mc.
Forresten, så synes jeg ikke jeg ser så mange mc'er kører rundt uden lys. Det smarte ved at lyset er jo, at hvis en bil kan se forlygten, så kan han også nogenlunde ser hvor hurtig mc'en kommer, pga. 'rykkene' op og ned ved forlyset, når han accelerer i gearene:-)
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 215
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Jeg har desværre ikke fået mit MC kort endnu, så jeg taler helt uden erfaring på området - udover at jeg dog ofte hører historier om billister der kører som om de ikke kan se MC'erne.
Er der nogen som har prøvet at 'tage fat' i en billist og sige et par venlige ord, under forudsætning af at man selv har overholdt hastighedsgrænserne og den pågældende billist har kørt tåbeligt/farligt overfor én?
Så røg der et par stykker mere