Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa mekker
  • #1   30. apr 2008 rydbergs mc ligger i en lille by der hedder aidt, tæt på hammel

• #2   30. apr 2008 Rydbergs mc.... helt klart........

• #3   30. apr 2008 har lige haft motorcykel i vinteropbevaring og gjort klar til sæsonen hos Rydbergs i aidt med min kawasaki vn800 og magen til god service skal man lede længe efter, kan kun anbefale stedet....

• #4   30. apr 2008 ser ud til jeg skal derud så;)
    har været rundt et par steder efterhånden og syntes godt nok ikke altid man møder den store velvilje hos mekker...
    er der nogen der ved om de er booket langt frem i tiden hos rydberg?

• #5   30. apr 2008 Hej daniel

Jeg Kan kun anbefale Rydbergs MC, ligesom de andre. Jeg kører gerne selv de 130km jeg har for at få lavet diverse rep/justeringer.

• #6   30. apr 2008 rydbergs mc, helt klart, de kan det kram der.... tror ikk det er så slemt med at få en tid, har max ventet 3-4 dage på at få en tid ved dem.

• #7   30. apr 2008 Du kan os prøve min fatter... Han har Bo's MC der godt nok ligger i Silkeborg, Han har været i gamet hele sit liv og er 53 idag. Knastkæder på sådan en ged som du har kan han klare med bind for øjnene. Men giv ham lige et ring først. Sidst jeg snakkede med ham lå han vandret... Ring mellem 9 og 16.30 på 61848685. Han er old-school og bruger hverken mail eller har hjemmeside. Men skrue det kan han! Os derfor han altid har så skidetravlt...

Kommentér på:
Kawa mekker

Annonce