1.005 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Karburator dyse Karburator dyse

Hej mc folk
Kunne godt bruge lidt info og afaringer, det drejer sig om min yamaha wildstar xv1600 som jeg har taget karburatoren af, skilt den komplet ad efter forskrifter og anvisninger, men kan så konstater at dysen som sprøjter benzin ind via accelerationspumpe er stoppet, der burde være gennemgang når jeg sprøjter karburator rens/trykluft i tilgangs hullet men nej.
Nogle siger ultralyds rens hjælper men hvad siger jeres aferinger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator dyse
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   2. feb 2024 Jeg har endnu til gode at se en ultralyds rens hjælpe på noget som helst andet end lidt overflade gnyf, som sagtens kunne have været fjernet med bremserens og en klud.

Der skal en nål igennem, eller måske tynd ståltråd.

• #2   2. feb 2024 Hej det har jeg gjort men det eneste sted jeg ikke kan komme til er stråledysen som sidder inden i karburatoren

profilbillede
  • #3   2. feb 2024 Så er ultralydrensning vel vejen frem, min Keihin CV blev rigtig fin af det. Ved desværre ikke, hvilken rensevæske, min blev ultralydsrenset med, men overlad dog opgaven til dit Yamaha-værksted smiley

• #4   3. feb 2024 Som Sajmon skriver i #1

Jeg har også til gode og se en ultralydsrenser der kan fjerne indvendigt skidt i små huller.
    Det virker ikke og jeg har endda adgang til sådan en super prof en på arbejdet.

Når det kommer til dit problem bruger jeg en enkelt af trådene fra et stykke 220 volt ledning jeg stripper. De er tynde og lavet af kobber så det splitter ikke noget ad, du kan holde det med en spidstang og føre det ind forfra, i røret inde i karburatoren

• #5   3. feb 2024 En sjat Bardahl karburator rens i tanken et par gange om året. Så har du altid rene karburatorer.

• #6   3. feb 2024 Blødgør det lidt med karburator rens på dåse, og så som henrik skriver.

• #7   3. feb 2024 #5 Erik hvad er det for en af dem du bruger? Den der hedder classic valve og carburettor cleaner?

• #8   3. feb 2024

profilbillede
Kommentér på:
Karburator dyse

Annonce