{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.699 visninger | Oprettet:

karburator {{forumTopicSubject}}

hey hey, jeg købte mig en HD med shovelhead motor i vinters, og efter jeg er begyndt at køre lidt på den føler jeg at den får for lidt at leve af, den kører med en keihin karburator med en 150 hoveddyse og åbne potter, nogle der ved noget omkring dyse størrelser og tændigs justering på sådan en motor? hvis jeg holder den ca halvt oppe i omdrejninger i frigear er det lidt som om den "snubler" over sig selv?
håber der er en der lige kan hjælpe mig lidt i den rigtige retning her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  karburator
  • #1   27. maj 2013 prøve at snakke med Inside i vejle er sikker på de kan hjælpe dig

  • #2   27. maj 2013 Prøv lige at kikke på tændrørerne. Kør den varm, og lige inden du rammer indkørslen slukker du motoren, så den ikke får lov at stå i tomgang. Åbne potter kræver mere mulje, og kan faktisk være svære at stille ind på en standard cykel. 150 lyder af lidt. Jeg har en af de der nymodens cv karburatorer, der er lavet om til shovelhead, og har kørt med dragpipes på min egen, den må du da gerne prøve hvis det kommer dertil.

  • #3   27. maj 2013 bo jeg har rimeligt styr på at justere motorcykler smiley men har dog aldrig justeret en harley smiley og det kunne jo være der var en herinde der havde haft samme problem som lige vidste at det ville spille med eks en 170'er dyse smiley
    cool nok per, hvor i landet holder du til henne hvis det kommer der til ?


  • #4   27. maj 2013 Tranbjerg, Aarhus syd. 180 lyder bedre. Kan sgu ikke huske hvad der sidder i cv'en nu, da den sad på lillemors sportster sidste år... Du kan bare komme forbi og låne den, vi skal vel hjælpe smiley
    Red. Ring 28350086, jeg hader at sms'e


  • #5   27. maj 2013 Ps. Du skal IKKE sætte tænding anderleds, medmindre vi snakker om tuning. Du brænder lynhurtigt stempler og ventiler....

  • #7   27. maj 2013 Det her er en rund evo luftfilterkasse, så det gør sikkert også en forskel... Men som Henrik siger, du skal mange trin op....

  • #8   28. maj 2013 ja fordi min kører med helt åbne rør plus sådan et rundt filter med en KN indsats, så mon ikke jeg skal op i noget der ligner 180-200 dyse?


Kommentér på:
karburator

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce