Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kbh fossilfri 2030? Hvad er konsekvenserne for os?
  • Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    mar 2022

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #1   8. maj 2023 Du må højst sandsynligt også ud af Kbh eller overgå til el-mc smiley
    Tror bestemt de skærer alle over 1 kam, det plejer at være tilfældet smiley

• #2   8. maj 2023 De klima alarmist sælgere der er blevet arbejdsløse nu man har indset det ikke er muligt at gøre kbh co2 neutral, endsige inden 2025, har nok bare indgivet en uopfordret jobansøgning og håber på at spilde samfundets ressourcer de næste 5 år på at undersøge om mmmm ka vi lave noget mere kollektivtrafik.
    Kraftværkerne fabrikkerne og butikkerne ud på landet. Og så ind med landet til byen. Smart smiley

Jeg tænker det er endnu en storm i et glas vand

• #3   8. maj 2023 Bebiere i Kbh. Kommune kunne så tænke sig om en ekstra gang, hvem de stemmer på til KV 25 smiley

• #4   9. maj 2023 Uanset hvor borgerligt man stemmer til kommunalvalget, er det nok svært at få ændret det røde, og rød-grønne flertal. Så det er lige så vigtigt at stemme "fornuftigt" til folketingsvalg, fordi de røde kommunalpolitikere ikke kan gennemføre det uden lovgivning fra folketinget.
    Hvad vil man i øvrigt gøre med borgere på Frederiksberg, som er omringet af København på alle sider?

• tmparq
    tmparq Tilmeldt:
    maj 2021

Emner: 5 Svar: 6
    #5   9. maj 2023 Jeg bor netop på Frb smiley Men har en anden motorcykel stående i Kbhs kommune også.
    Der er "langt" til 2030 men skal måske forberede mig mentalt til at skille mig af med dem på et tidspkt hvis det bliver helt "V for Vendetta"-agtigt

• #6   9. maj 2023 Stop med at bekymre dig om fremtiden, når du alligevel ikke kan ændre det. Hvis det sker, så sker det. Men jeg tvivler på, at de blot forbyder køretøjer der kører på benzin/diesel. Mange borgere har ikke råd til at købe ny bil. Jeg vil hvertfald hellere køre ulovligt i en bil med en forbrændingsmotor, end at bruge en stor opsparing fordi staten siger, at jeg skal. For ikke at nævne rækkevidden, tiden det tager at oplade og omkostningerne ved at skifte batteri, da man ikke blot kan udskifte dele eller vedligeholde et batteri som en forbrændingsmotor.

Efter min mening er elbiler et engangsprodukt ligesom bestik fremstillet i træ og papsugerør. Ja det er bedre for miljøet på den korte sigt, men når det går i stykker skal du have fat i noget helt nyt. Du kan ikke reparere det.

Kommentér på:
Kbh fossilfri 2030? Hvad er konsekvenserne for os?

Annonce