Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høreværn
  • #1   9. jan 2022 Helt individuelt, se mange tidligere tråde om emnet smiley

• #2   9. jan 2022 Hvis du gerne vil høre musik så skal du regne med 2.000,- til et par fine Sony.

Formstøbte propper er helt fint, der findes DIY sæt på Ebay.

• #3   10. jan 2022 Jeg har Audiovox formstøbte høreværn med Bluetooth. Dem er jeg enormt tilfreds med.

• #4   10. jan 2022 Jeg troede lige du mente til arbejde, men det er selvfølgelig til mc-kørsel?

• #5   11. jan 2022 Jeg har Audionova. Jeg er meget glad for dem, men jeg kunne heller ikke finde nogen standard der passede til min kringlede øregange.
    Jeg har Sena i hjelmen og det går fint igennem. De lyde man skal bruge til noget bliver lukket igennem! ??

• #6   27. jan 2022 Jeg er så heldig, i den forbindelse, at jeg er mindst halvdøv. Jeg tager mine almindelige høreapparater på, og skruer helt ned for lyden. De har BT og samarbejder fint med min telefon og intercom.
    Brug pengene på et par formstøbte, vores ører er meget forskellige og "One size - fits all" betyder i praksis "One Size - fits few". Godt udstyr filtrerer støj fra elektronisk, princippet har været kendt i mindst 80 år.

Kommentér på:
Høreværn

Annonce