4.327 visninger
|
Oprettet:
Phonak høreværn {{forumTopicSubject}}
Jeg modtog mine Phonak høreværn for et par dage siden.
Man skulle jo uden problemer kunne snakke med andre med dem på, og samtidig skulle de dæmpe vindstøj. Jeg synes dog at de dæmper snak og anden almindelig støj rimelig meget, og jeg må anstrenge mig for at høre hvad der bliver sagt til mig i en almindelig samtale. Skal det være sådan?
På bestillingssedlen står der at det er en standard model, hårdhed Shore 40 og med MEC (ASA) filter. Stemmer det overens med jer andre som har bestilt med henblik på mc kørsel?
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 476
Du skulle kunne tage fat i Phonak og få et knapt så aggressivt filter. Jeg har selv lige modtaget mine men har ikke kørt med intercom endnu, så ved ikke om mine er ok eller om jeg skal have lavet modifikationer...
Ring til Phonak Jeg mener deres kundeservice skulle være i top...
Mvh
Anna
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 589
"DOT Standard N/M AS/DL"
Står der også det på jeres?
Det skal siges, at farven ikke var den jeg har bestilt, men på trods af det går jeg da ud fra at de er med det bestilte filter ...
Mine fungerer egentlig umærkerede ... eneste "ulempe" er at de ligesom "hakker" lidt ved kørsel på ujævn vej ...
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 589
Du kan stadig høre lidt motor og horn mv., men stort set alt vindstøj er væk ... men som jonas skriver er det lidt svært at snakke med dem i (men de er nok bedre at snakke med end alm. ørepropper)
Jeg fortryder ikke købet ..
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.820
Deres kundeservice er også helt i top!
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.820
Phonak høreværn