{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

ROS til omstridt forhandler/hugger {{forumTopicSubject}}

jeg har jo været ved at lave min kærestes mc her over vinteren, og desværre måtte der et nyt svinghjul til, da det gik istykker under afmontering...

men lidt ringen rundt blev det til, først til LC racing som jeg før har handlet ved, han ville have 1250kr for det svinghjul, og en basparelse på 250kr er jo ikke meget i forhold til et nyt til 1500kr...

men tænkte så at jeg måske kunne prøve MC-HUSET

selvom jeg har hørt alle de skrækkelige historier om hvordan de er, (men ligemeget med dem)

skrev en mail til dem og spurgte dem ad om de havde et på lager?

svar lød " jamen det kan du tro vi har, ligger lige for tiden inde med 2 styk der passer på din mc (havde self oplyst alder og model), det koster 700 og så 100 kr i forsendelse"

Det takkede jeg ja til, og så frem til at modtage det, så vi kan komme videre med motoren, og blive klar til sæsonstart.

Samme aften sendte de en mail til mig om at det var blevet puttet med posten, super tænkte jeg, og var lidt overrasket over den HURTIGE behandling.

Der gik så 10 dage, og der var stadig ikke kommet nogen notits fra postDK, om at den lå til betaling på posthuset.

Ringede så til dem og spurgte om der var sket et eller andet som var gået i koks...

Han lød meget forundret, over jeg ikke havde modtaget den, men kom så i tanke om at det er noget med at firmaer skal oprette sig inde på postdk, inden de kan sende pr efterkrav.

Så vi lod postDK sende den tilbage til ham, så den kunne sendes påny.

Fik så en mail I AFTES om at den atter var i posten og skulle leveres inden få dage.

IDAG kl 1300 der ringede posten på døren med pakken.

Så jeg gik straks igang med at pakke den op, idet jeg havde mange bange anelser om at det måske var skævt, aftrækkergevindet var ødelagt eller magneterne var limede eller helt manglede.

MEN stik imod alle forventninger så var det lige som nyt, det er en rigtig positiv oplevelse jeg lige ville dele med jer.

Mvh Ronnie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ROS til omstridt forhandler/hugger
Kommentér på:
ROS til omstridt forhandler/hugger

Annonce