Online Tilmeldt:
14. jun 2005 Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
ROS til omstridt forhandler/hugger {{forumTopicSubject}}
jeg har jo været ved at lave min kærestes mc her over vinteren, og desværre måtte der et nyt svinghjul til, da det gik istykker under afmontering...
men lidt ringen rundt blev det til, først til LC racing som jeg før har handlet ved, han ville have 1250kr for det svinghjul, og en basparelse på 250kr er jo ikke meget i forhold til et nyt til 1500kr...
men tænkte så at jeg måske kunne prøve MC-HUSET
selvom jeg har hørt alle de skrækkelige historier om hvordan de er, (men ligemeget med dem)
skrev en mail til dem og spurgte dem ad om de havde et på lager?
svar lød " jamen det kan du tro vi har, ligger lige for tiden inde med 2 styk der passer på din mc (havde self oplyst alder og model), det koster 700 og så 100 kr i forsendelse"
Det takkede jeg ja til, og så frem til at modtage det, så vi kan komme videre med motoren, og blive klar til sæsonstart.
Samme aften sendte de en mail til mig om at det var blevet puttet med posten, super tænkte jeg, og var lidt overrasket over den HURTIGE behandling.
Der gik så 10 dage, og der var stadig ikke kommet nogen notits fra postDK, om at den lå til betaling på posthuset.
Ringede så til dem og spurgte om der var sket et eller andet som var gået i koks...
Han lød meget forundret, over jeg ikke havde modtaget den, men kom så i tanke om at det er noget med at firmaer skal oprette sig inde på postdk, inden de kan sende pr efterkrav.
Så vi lod postDK sende den tilbage til ham, så den kunne sendes påny.
Fik så en mail I AFTES om at den atter var i posten og skulle leveres inden få dage.
IDAG kl 1300 der ringede posten på døren med pakken.
Så jeg gik straks igang med at pakke den op, idet jeg havde mange bange anelser om at det måske var skævt, aftrækkergevindet var ødelagt eller magneterne var limede eller helt manglede.
MEN stik imod alle forventninger så var det lige som nyt, det er en rigtig positiv oplevelse jeg lige ville dele med jer.
Mvh Ronnie
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
Nå, men godt du fik din vare!:)
Rasmus
feb 2006
Følger: 81 Følgere: 81 MC-er: 1 Svar: 395
om dem men de er da nu flinke når bøsøger dem
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 79
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
jun 2005
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 40
Manglede en køler til Bladen, ringede derop og spurgte på den og de sagde jepper har et par stykker, så jeg lokkede min far til at køre forbi, da han så kommer hjem med den er det til modellen nyere og den var ikke særlig pæn, så kører jeg selv derop og får den byttet til en anden der ser helt ny ud, havde fået den anden til billige penge fordi den ikke var så pæn, vi byttede så igen og fik den fine til billige penge fordi jeg nu havde været nød til at køre derop for at bytte....
Kenneth
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Men det er da fint at Silent Ninja har fået ok behandling. Kan være det er en ny linie.
jun 2005
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Problemet med MC-huset har været vokseværk hvor de ikke har kunne følge med, og deraf underbemanding. Det er altså ike altid nemt at skaffe folk.
Men det er lykkedes for Michael, og med Jørgen som lagerchef skal det sku nok gå hen og blive godt.
Har ikke noget med firmaet at gøre, kender dem bare rigtigt godt deroppe, og kender til problemerne med vokseværk.
-
Morten
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 222
Han kan godt virke forvirret ( han er jo stort set ene mand om at styre den store virksomhed ), så derfor kan der godt gå lidt tid med at få delen, men hvis man selv køre ned til ham, så er servicen i orden, og priserne er MEGET fair + man finder altid lidt extra stumper he he.
ROS til omstridt forhandler/hugger