{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

Ramazan U
Ramazan U
Tilmeldt:
30. jun 2020
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 6

Neddrosling af en yamaha yzf r6 {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har virkelig spurgt en del folk, samt søgt en del på nettet, men folk har haft forskellige svar. Jeg vil en gang for alle gerne gå afsluttet diskussionen om, at man ikke kan neddrosle en r6 til A2. Jeg ved godt, at det ikke er, samt aldrig bliver lovligt at neddrosle en r6'er, da den har for mange heste. Men jeg vil egentlig bare gerne vide, om det er muligt i sig selv, at få den neddroslet så man har papir på det.

Jeg har set mange kommentare hvor folk siger at man ikke skal neddrosle sådan et bæst, men nu ville jeg bare høre om det var muligt, så at folk mener det er en dårlig ide osv, det kan jeg ikke bruge til noget. Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at køre på en neddroslet r6, men mere få papir på det, også drosle den op igen.

Mange tak, på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neddrosling af en yamaha yzf r6
  • #1   24. jul 2020 Du kan købe drosling sæt til de fleste cykler, inkl. R6.
    Så bare for at svare på dit spørgsmål:
    Ja du kan godt drosle den, men den bliver aldrig lovlig at køre på med et A2 kørekort.


  • #2   24. jul 2020 Ja den kan drosles, og ja du kan få papirer på det.
    Men den er ligeså ulovlig at køre på, for en der har A2 kort, hvad enten den er droslet eller ej.


  • #3   24. jul 2020 For faktisk at svare på det spørgsmål der stilles så: Nej, den kan ikke drosles til A2! Men den kan drosles til 48HK (fuldt lovligt), men det har ikke noget med A2 at gøre.

  • Ramazan U
    Ramazan U Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 6
    #4   24. jul 2020 Tak for svar gutterne, det var helt sygt hvor mange uvidende venner jeg har, som blotter fyrer af.
    Jeg er glad for jeres svar.





  • Ramazan U
    Ramazan U Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 6
    #5   24. jul 2020 Mike B og Jesper, det var også det jeg tænkte. Men da jeg lige fik en snak i Odense med to venner med motorcykel, fik jeg fortalt, at det var umuligt da de var elektronisk chippet og hvad ved jeg. Men det fedt i svarer så hurtigt, tusind tak.

    Jacob det har du også ret i, men jeg tænkte der var større chance for at komme afsted med det, hvis nu man blev stoppet af 2 nyuddannede betjente, som ikke selv havde forstand på mc'er. Så kunne de jo ikke vide at en r6'er havde så mange heste. Så kunne det være de blot kiggede på min syns papir for at se, at den er egnet til A2(på papir).


  • Ramazan U
    Ramazan U Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 6
    #7   24. jul 2020 Magoo jeg har ikke tænkt mig at forsikre motorcyklen på mit eget navn, da jeg lige præcis har tænkt over det du skriver.

    Men har læst flere steder, at kasko skulle dække ligemeget hvad, men at forsikringsselskabet så ville komme efter dig for at få pengene igen.


  • #8   24. jul 2020 Nej nej oooooog nej..

    Lig nu den der "forsikringen dækker ikke" myte i graven.
    Din kaskoforsikring vil med stor sandsynlighed frafalde, men din ansvarsforsikring vil ALTID dække!
    Og det, at føre A MC på A2 kort er IKKE nok til at forsikringen vil kræve regres (aka "komme efter dig")

    Det er dog stadig dybt godnat at forsøge at snyde nogen som helst med en droslet R6'er smiley
    Der findes masser af spændende A2 cykler!


  • #9   24. jul 2020 Uanset hvor uvidende og uintelligente betjente du stoppes af. så slår de nrpladen op. Og får beskeden at det en en stor mc... Det er ikke meningen at betjente skal stå og regne.gætte og kende 1000 spidsfindige regler..
    Alternativt kan du være så heldig at de ikke slår den op. Men her er det jo også ligegyldig om den er droslet eller ej.. De kan jo ikke se om du lyver eller ej..

    Hvis du VIL køre r6 så gør det og skid på konsekvensen. Du kan desværre ikke snyde dig uden om ...

    Alle betjentene du møder har hørt historierne fra de varme lande før. Det eneste du vinder er måske en ekstra bøde for at svindle....


  • Ramazan U
    Ramazan U Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 6
    #10   24. jul 2020 Hej Brian, tusind tak for din kommentar. Det fik mig virkelig til at tænke over tingene, og om jeg virkelig skal købe en r6'er. Troede bare, at hvis jeg fik a2 synspapir, så ville der stå på politiets register, at den er registreret som a2 køretøj

  • #11   24. jul 2020 Synshallen skriver de 35kw på reg. attesten, og papirerne på droslingen bliver scannet ind. Der bliver intet skrevet om den er a2 gyldig eller ej.

  • Ramazan U
    Ramazan U Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 6
    #12   24. jul 2020 Mike B så der er faktisk 0% chance for, at politiet vil overse det. Jeg tænkte hvis jeg fik den synet, så ville der stå a2 inde i potliets systemer, og så ville jeg kun blive bustet hvis en mc betjent eller en betjent med viden om mc, stoppede mig

  • #13   24. jul 2020 Tror de er ret obs på det, da der ikke er mange 600cc sportscykler som opfylder kravet for a2

  • #14   24. jul 2020 Hvorfor skulle der nogensinde stå A2 i deres systemer da den jo aldrig vil kunne opfylde betingelserne for A2?

  • Ramazan U
    Ramazan U Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 6
    #15   24. jul 2020 Det er også rigtigt. Jeg ved ikke hvordan politiets system er bygget op, men hvis jeg kan få bevis fra synshallen om at den er dryslet ned, så kunne det også være politiet ikke ville sige noget til det

Kommentér på:
Neddrosling af en yamaha yzf r6

Annonce