850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sommertøj mc Sommertøj mc

Hej.

Nogen der har nogle gode fif, hvordan man kan holde sig kølig om sommeren.
Det drejer sig om valg af jakke, skjorte eller bluse, hvad er bedst?
Har kigget lidt på en alpinestars textil air jakke og bluser.
Nogle gode erfaringer?
Har en honda cbr 600, som har nogle vibrationer i styret, gode ideer til hansker som evt. kunne afdæmpe det lidt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommertøj mc
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #1   30. jun 2020 Vibrationer i styret, kan dæmpes ved at montere tungere styrvægte.

Tøj skal prøves. Jeg er klart mest komfortabel i læder med kun uld under.

• #2   30. jun 2020 En tekstiljakke med lynlåse til ventilation på ærmer, brystparti og ryg kan holde én kølig under kørslen - især hvis den har en aftagelige regnmembran indenunder. Bukserne har vist ofte kun nogle ventilations-flapper på lårene. Så når det er godt varmt plejer jeg at bruge mc-jeans. Der er selvfølgelig også jakker og bukser med store mesh-partier (der dog hurtigt kan blive for køligt. Sommerhandsker er også en god ting. Man kan også få udmærkede hoodies og skovmandslignende mc-skjorter.
    Kan vibrationer ikke også skyldes ubalance i forhjul og slidte dæk?

• #3   30. jun 2020 Har fået fortalt at jeg har de tungeste styrvægte på, løftet styret, stillet ventiler, sat tykkere varmehåndtag på. Har hørt at nogle har skiftet hansker og det hjalp lidt?

• #4   30. jun 2020 Der ret nye dæk på, den har lige været den store tur igennem.
    De siger det er en svaghed på de motor der sidder på en honda cbr 600 årgang 2007

• #5   30. jun 2020 Tjek dine kronrørslejer og hjullejer. Er hjulet ordentlig afbalanceret?

• #6   30. jun 2020 Du kan sætte Grip Puppies på håndtagene smiley

• #7   1. jul 2020 Jeg er også mest til mit lædertøj (jeg syntes at det sidder langt bedre end mit tekstil). Når det er rigtigt varmt kan jeg åbne et par ventilationshuller og så bare sørge for at holde sig over 60 det meste af tiden (dog lidt svært når jeg skal ud af byen efter arbejde).

• #8   1. jul 2020 købte et revit tekstil sæt og der er til året rundt. jeg tager inderforet ud og så er det dejligt om sommeren.

jeg er ikke til læder mere. da jeg er lidt buttet og så ser det kikset ud og er besværligt at tag af og på smiley

• #9   1. jul 2020 #8:
    Blandt mine MC kammersjukker er vi gået ind i den æra, hvor der siges:
    "Hold da op, hvor han fylder den læderdagt flot ud!" smiley

• #10   1. jul 2020 Det er sgu da spildte penge med den prognose vi har lige pt... hold kæææft en gang lortevejr de næste to uger frem plus det løse.

• Mikael L
    Mikael L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 17
    #11   2. jul 2020 Hvis du vælger en jakke med kraftig ventilation (luften blæser igennem), så overvej hvor hurtigt vejret skifter.
    Jeg kørte med en sådan jakke i Tirol. Den var dejlig i dalene, men når jeg først kom halvvejs op, så var den for kold. Nej, på den tur blev der ikke standset for at skifte jakke.

Kommentér på:
Sommertøj mc

Annonce