748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

sko/støvler fra louis.de? sko/støvler fra louis.de?

Hej.
Jeg har lige haft fødselsdag så jeg har lige fået penge til noget MC tøj.
Jeg har hansker og hjelm, nu skal jeg så have læder dragt, samt støvler.
Læderdragterne har jeg kigget på er dem her:
http://www.louis.de/_40f306b8fcd7b1ffef73c0cf572a2c884d/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=7&anzeige=0&artnr_gr=208458
og
http://www.louis.de/_40f306b8fcd7b1ffef73c0cf572a2c884d/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=7&anzeige=0&artnr_gr=208007
Hvilken en af disse to vil være bedst?
Der ud over skal jeg have mig et sæt støvler eller sko som jeg kan bruge sammen med dragten, men hvad skal de kunne?
Smid gerne et link til de støvler i mener vil være bedst, helst fra louise.de så jeg kan bestile det hele samlet.
Jeg har 3k til det hele det svare til 400 euro.

Hvis ikke det er helt umuligt så må sættet også gerne kunne benyttes som sommertøj, altså sommerjakke og sko, eller vil det være helt umuligt eller ubehageligt til det formål?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sko/støvler fra louis.de?
  • #1   16. mar 2008 Kender ikke de 2 dragte men synes klart 2'eren er fedest...
    Er faktisk lidt overrasket over at det er muligt at få så fed en dragt til så "få" penge...

Skal du selv hente tingene eller får du det sendt?

• #2   16. mar 2008 Det bliver nok tilsendt.

• #3   16. mar 2008 Er der slet ingen der kan sige noget om hvad jeg skal kigge efter når jeg skal have sko?

• #4   16. mar 2008 Støvler er sværre at råde omkring da det handler meget om smag.
    jeg har selv købt meget hos louis.de både online og i deres butik i Lübeck,
    der findes også en butik i Hamborg med rest lager af tøj og støvler m.m.
    måske du skulle prøve at køre derned, så er du også sikker på at det du får passer ( jeg har selv prøvet at ting som så gode ud i kataloget ikke var så fede når man fik dem på). held og lykke smiley

• #7   16. mar 2008 Lædertøj skal sidde "lige i øjet" så du bør tage ned at prøve så du får den helt præcise størrelse. Husk at lædertøj strækker sig noget efter brug så vælg en absolut minium størrelse.
    Jeg har købt probiker og også vanucci ved Louis - og begge sæt er "lige i øjet"

Kommentér på:
sko/støvler fra louis.de?

Annonce