480 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Eger Eger
Juhuuu jeg havde lige en lille pudse eger seance i går på en 3 timer. Det var fint jeg nåede næsten hele baghjulet.
Er der nogle erfaringer som folk vil dele ud af omkring hvordan de kommer ind i krogene. Jeg synes det er lidt ærgeligt at jeg ikke rigtig kan komme ordentlig til der hvor egerne krydser hinanden.
Derudover sidder jeg og forestiller mig at man burde kunne få en halvblød pudsedims til sin boremaskine som lige kan komme ind over det hele... men det er måske utopi
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 546
Jeg har købt værktøj i silvan til boremaskinen. En slags gevindstang med holdere så kan man sætte bomuld på, og de hænger sjovt nok ved siden af i samme butik. Man kan også lave dem selv, hvis man synes de er dyre... det er som sådan engangs og koster ca. 60 kr.
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
Hvor længe holder det så?
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Det holder som sådan ok lang tid (en 3-4 uger), men bremsestøv og kædefedt fjerner jo hurtigt det blanke og glatte look - og så er der ikke andet for at gå igang igen.
Gid jeg havde nogle helfælge LunD - jeg er overbevist om at det kan klares lidt hurtigere end at skulle sidde og slidde på hver eneste eger i 3-4 timer.
Eger