480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Eger Eger

Juhuuu jeg havde lige en lille pudse eger seance i går på en 3 timer. Det var fint jeg nåede næsten hele baghjulet.

Er der nogle erfaringer som folk vil dele ud af omkring hvordan de kommer ind i krogene. Jeg synes det er lidt ærgeligt at jeg ikke rigtig kan komme ordentlig til der hvor egerne krydser hinanden.

Derudover sidder jeg og forestiller mig at man burde kunne få en halvblød pudsedims til sin boremaskine som lige kan komme ind over det hele... men det er måske utopi smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eger
  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #1   21. jul 2005 brug noget der hedder motorrens det virker... sprøt det på og lad det sætte en 15 tid og så skyl det af med vand... og det ødelægger ik lakering

• #2   21. jul 2005 hejsa...
    Jeg har købt værktøj i silvan til boremaskinen. En slags gevindstang med holdere så kan man sætte bomuld på, og de hænger sjovt nok ved siden af i samme butik. Man kan også lave dem selv, hvis man synes de er dyre... det er som sådan engangs og koster ca. 60 kr.

• #3   22. jul 2005 3 timer på at rense fælge smiley

Hvor længe holder det så?

• #4   22. jul 2005 3 timer på at rense og pudse fælg (ental) Det var kun baghjulet og jeg bruger somregel 4 timer på forhjulet.

Det holder som sådan ok lang tid (en 3-4 uger), men bremsestøv og kædefedt fjerner jo hurtigt det blanke og glatte look - og så er der ikke andet for at gå igang igen.

Gid jeg havde nogle helfælge LunD - jeg er overbevist om at det kan klares lidt hurtigere end at skulle sidde og slidde på hver eneste eger i 3-4 timer.

Kommentér på:
Eger

Annonce