{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Den første MC {{forumTopicSubject}}

Har lige taget kørekort til (stor) MC og skal ud at købe den første MC, men hvilken skal jeg vælge???

Jeg har ikke meget forstand på MC, men forestiller mig at bruge omkring 35-40.000 kr på den? Det betyder også lidt hvormeget den koster i forsikring (har ingen ancinitet) og det skal helst være en MC, jeg ikke bliver træt af efter et par måneder...

Kan I hjælpe mig med at vælge?? Hvad har I erfaringer med???

Mvh Lasse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den første MC
  • #1   21. jun 2004 Jeg synes du skal tage at købe min smiley
    Den er pæn, velholdt, og har en god lyd, og er en rigtig fin 'begynder-mc', som mange kalder den.
    Desuden er der lige blevet udskiftet en masse sliddele, så den er bare parat til resten af sæsonen smiley

Mvh
    Martin

• #2   21. jun 2004 Gs 500e er ikke nogen dum cykel, den startede jeg osse selv på og den er var sq ok!!! så Martins mc ville nok ikke være nogen dum ide...

VH Rune

• #3   21. jun 2004 Hej Hej!

Jeg vil da lige tilslutte mig Rune J's kommentar angående en 500GSE som jeg også selv startede på... Jeg synes det er en kanon "begynder" cykel...
    Den var utrolig pålidelig, startede når den skulle og havde ingen problemer med den...
    Så Martins MC ville bestemt ikke være noget dårligt køb...

Du kan evt. se min GS i min profil!

Rune D.

• Allan  R
    Allan R Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Svar: 3
    #4   21. jun 2004 Ja, og så er den billig og forsikre. Skal selv kun give 2100 kr. for ansvar og kasko, med en selvrisiko på 3800 kr.

Har aldrig kørt MC før, men er over de magiske 30 smiley

Så det er ikke så tosset enda. Men pas på 95-96 modellerne da de kostede mere end de magiske 50.000 kr. fra ny, som mange selskaber hælder til !!!!

Allan R.

• #5   21. jun 2004 GS500 er en god begyndercykel, kan da også anbefale CB500 og selfølgelig ER5 smiley
    Jeg startede på en gsx250R, men har haft væsentlig mere sjov ud af Kawa´en.

• #6   22. jun 2004 Tak for responsen - jeg er dog ikke helt sikker på hvad jeg gør, men vender sikkert tilbage, når jeg beslutter mig

Mvh Lasse

Kommentér på:
Den første MC

Annonce