1.867 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Bogotto Bogotto
Hejsa
Jeg overvejer at købe en læderdragt fra Tyskland - for at spare penge.
Har kigget lidt på bogotto. Jeg synes man får meget for pengene.
Jeg er godt klar over at man bør prøve dragten før køb og at det vil være svært at finde den rigtige størrelse hvis man køber fra nettet.
Jeg er knap 190 cm høj og vejer 110 kg.
Jeg tænker str. 60 men hvad tænker i? Har en stort rygskjold, som der også skal være plads til.
På forhånd tak for hjælpen ??
0 synes godt om
aug 2016
Følger: 15 Følgere: 51 Emner: 30 Svar: 818
Lidt det samme har man også set i dæk branchen, med div kineser dæk.... Enorm trist udvikling..... ??
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 72 Svar: 149
Hans hængerøv - måske at andre har en dragt lign. Og derved kan guide mig videre. At spørgsmålet er dumt forstår jeg ikke
jul 2013
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 277
Mit råd er at finde et fysisk sted med et stort udvalg.
aug 2016
Og derfor går tingene som de går, har i nogensinde tænkt lidt på hvorfor, der kører SÅ mange øst erupæriske lastbiler rundt på danske veje. Hvis danskerne ikke begynder og få øjnene op, bliver det sku vores død.
Man kan ikke vælge og være ligeglad med de danske mc butikker, bare fordi det er dobbelt så dyrt. Men du vil vel gerne have alle de goder som det danske system byder på? Det kræver altså også pengene bliver lagt herhjemme.....
apr 2008
Jeg driver til hverdag en lille tømrervirksomhed med ialt 3 ansatte - så ja det har jeg prøvet og gør fortsat.
Så jeg forstår godt, hvorfor vi burde handle i dk men jeg vælger ikke at gøre det.
aug 2016
apr 2008
Men jeg køber gerne materialer fra både Sverige og China for at spare penge ??
aug 2016
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.236
Han giver sikkert en god kop kaffe og så skal det nu nok ende med, at I kommer til at kunne lide hinanden...
Edit:
Ovenstående er skrevet, inden Hans Henrik [Hjørring] slettede alle sine indlæg...
I Hjørring ligger Motohaus også. Pia plejer altid at matche de tyske priser og hun/de leverer altså varen
www.motohaus.dk
Ellers synes jeg, du skal køre en tur ned til Polo-Motorrad i Handewitt ved Skandinavian Park.
De har et meget stort udvalg og servicen er helt i top!
www.polo-motorrad.de
Har du tiden, kan du slå et slaw forbi Bikeroutfit i Schleswig også. Det er en butik, der er endnu mere proppet med tøj.
www.bikeroutfit.dk
Hvis du vil prutte om prisen, kan du besøge Brunos Motorrad i Flensburg - 10 minutter væk fra Handewitt
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 451
Du aner ikke hvad du får og tit må det returneres/byttes til en anden størrelse.
"Jeg er knap 190 cm høj og vejer 110 kg."
Ja, det er meget godt, men er du bred over skuldrene, eller er det røven/maven, som er lige rigelig stor?
Det er bestemt ikke ligegyldigt, når du skal købe tøj.
Derudover kan der være temmelig stor forskel på hvilken størrelse der passer , mærkerne imellem, så et mærke skal du bruge XXL og et andet XXXXL.
Kort sagt, hvad andre bruger kan du ikke bruge til noget, der er KUN en måde at være sikker på: Ud og prøv.
Og mht. danske forhandlere, det kan godt være vi kan købe alt over nettet, men den dag din mc går i stykker 3 dage inden du skal på tur sydpå, vil du nok ærgre dig gul og blå over ikke at have støttet den lokale forhandler. Du kan helt sikkert købe reservedelen i Kina, den kommer om to uger, men hvem skal finde ud af hvad du skal bruge og sætte den på for dig?
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 657
Vil også gerne vide hvor mange penge i selv smider i de danske butikker så? ??
Jeg har handlet alt mit mc grej i de danske butikker, og bruger især FA motorsport, og reservedelene hos min lokale BMW mekaniker i Rødovre.. Når man støtter dem, opnår jeg ofte også en fin rabat, så det ofte gør det uinteressant at handle på nettet / udlandet
okt 2019
Emner: 3 Svar: 4
jeg har for en måneds tid siden købt Bogotto ST-Evo i str 58.
Jeg er 180 og vejer 90, og lidt rund på midten.
Den passer meget fint og virker til at være ganske udemærket til prisen.
apr 2008
Jeg købte også en str. 58 da jeg er på kur og forventer en vægt på 100 kg når vi rammer sommeren.
Jeg kan lige klemme mig i den, men den sidder meget stramt omkring maven men tænker at den vil sidde perfekt på min krop med en kampvægt omkring 100 kg.
Jeg synes også kvaliteten virker rigtig fin
Bogotto