{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vinteropbevaring billig billig
  • #1   24. okt 2007 ja har spurgt

• #2   24. okt 2007 Kender ikke Boxit, men kender bl.a. Shurgaard samt City Self Storage og det er ikke billigt - i hvert tilfælde ikke i Københavnsområdet.

Bemærk endvidere, at de lejer ud efter m3 princip - d.v.s. at 3 kubikmeter i princippet kan være 1 meter langt og 1 meter bredt med 3 meter til loftet - perfekt til flyttekasser, men ikke skide behændigt til en MC :o).

Min erfaring med et tidligere lejet rum, er at plads til 1-2 MC'ere nemt kan løbe op i 6-800 kr. pr. måned, så har du til gengæld lejet en masse luft omkring du ikke kan bruge til en dyt.

Adgangsforhold er ikke optimale for MC, det kan være svært at komme omkring i gangene, der er ingen strøm, så vedligeholdelseslader påbatteriet er udelukket.

Standardforsikringen for rummet dækker måske op til 25.000 ...... surt hvis skidtet brænder ned (ved så ikke om MC'ens forsikring dækker, men det er nok sundt lige at checke).

Slutteligt, så er de altså ikke så vilde med at have MC'ere opmagasineret - det skal gøres klart at der er tale om MC opbevaring, og sørg for at få en skriftlig accept, så du ikke står med ansvaret for at et center er brændt ned grundet selvantændelse af en slat benzin eller lignende.

JLL

P.S. skulle man summere op i et ...... glem det.

• #3   24. okt 2007 Jeg kan godt sidde og hidse mig lidt op over at de ved hvad internet koster, men ikke kan oplyse hvad deres egne rum koster i leje?!?
    Alle størrelser rum er listet, men man skal sgu skrive en mail så de kan vurdere hvor meget plads man har brug for...

aaargh....

• #4   24. okt 2007 hvad er prisen på et rum da ?

• #5   24. okt 2007 *g* - K1

• #6   25. okt 2007 Shurgaard i Hvidovre ville have 794 kr pr måned, der syntes jeg bestemt ikke er billig billig...

• #7   25. okt 2007 gud har talt en talie op i loftet en kæde rundt styr/forhjul og så lige lidt serijøst pudse arbejde i foråret. ha ha ha

• #8   25. okt 2007 Snakkede med Boxit i September. De sagde at det billigste man kunne gøre, var at leje en garage i BOXIT(Nørresundby) Og så dele om den. Det var noget med den kostede 2000,- om måneden, men er der nu plads til en 8-10 MC'er. Så er det jo ikke så galt.

MVH/

Uffe Bach.

Der er vist osse en oppe i Pandrup, der har noget opvarmet.. Hvis det har interesse, kan jeg undersøge det for dig..
    Men skriv på min profil så.

MVH/

Bach

Kommentér på:
vinteropbevaring billig billig

Annonce