{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go start cykel?
  • #1   29. sep 2007 Ja den er da fin, hvis man er til den slags?

• #2   29. sep 2007 Hva men er du med den slags?

• #3   29. sep 2007 Hvilket prisleje snakker vi?
    Fik mit kort i foråret, og til næste år bliver min startcykel højst sandsynlig en ny Suzuki SV605S...

• #4   29. sep 2007 tit bliver de kedelige alt alt for hurtigt .

• #5   29. sep 2007 alexander T min MC er tilsalg, det er dog en gs 500, men den kan du også køre med lille mckørekort da den er droslet.

• #6   29. sep 2007 Synes hellere at du skulle købe dig noget ''ordenligt''. Nu ved jeg self. ikke hvor mange penge du har at gøre godt med, men jeg ville tage en Cbr 600RR og så bare drosle den ned.
    Når du så bliver gammel nok til at køre en ''stor maskine'', så fjerne du bare drosling og har en niice cykel at køre på smiley Og en anden ting, ville aldrig vælge en Suzuki ^^

• #7   29. sep 2007 - Rasmus M -
    hvis man nu bare ser på tallene her på galleriet
    honda har 1654 MC
    suzuki har 2692 MC

tror sku suzuki er go nok, NEJ suzuki er go nok, er sku glad for at køre suzuki;-)

• #8   29. sep 2007 Rasmus M, Hvis man vil have den samme mc i en længere årrække er det da fint, men med lille kørekort har det vel også sin charme at man køber en der ér lille, og så en ny når man får det store. En 600 cc vejer jo også lidt mere end en 250'er.

At du aldrig ville vælge en suzuki gør dig vel også en smule farvet smiley ... Ligesom jeg nok selv er med netop den omtalte model.

Jeg synes selv det er en fin begyndercykel idet man jo alligevel ikke må køre større, og den skal i forvejen drosles. Efter de to år køber jeg dog selv en ny. Man skal også påregne at man sagtens kan få en med nogle småproblemer. Selv skal jeg nu til at have udskiftet benzinhanen og tændrør.

• #9   29. sep 2007 Hør ikke efter hvad Rasmus M siger, i en alder af 16 er det sgu nok begrænset hvor meget suzuki han har kørt eller ikke har kørt.
    Højst sansynligt langt fra nok til at vide noget som helst om hvor vidt det er en god cykel eller ej.

• #10   29. sep 2007 PS. Et løst rygte jeg har hørt siger at det skulle være ekstremt svært at skaffe dele til en 250, men gsxr 400 er jo også en superfed cykel.

• #11   29. sep 2007 Misforstå mig ikke...Gsx-R 250 er sikkert også fin nok som begynder, siger bare at hvis det var mig så ville jeg købe noget ''ordenligt'' fra starten, men som sagt så kommer det jo an på pengepungen.

Og så lige tilbage til Suzuki'erne...Som bEtinna så fin siger så er den go' nok, men den er ikke super ;D
    De er generelt ''billiger bygget'' både i stel, motor og diverse andre ting.
    Og bliv nu ikke sure eller forarvede, hvis i er glade for jeres Suzuki så er det jo kun godt smiley Og til sidst det med at der er flere suzuki'er end honda'er, det er så nok igen fordig at suzuki'en er billiger.

• #12   29. sep 2007 Syntes da at Suzuki er udemærket at køre på, har overhovedet ingen problemer med min. Motoren kan jeg ikke klage over, tror rent faktisk at den har bedre karakteristik end en tilsvarende Honda.
    Man skal se kritisk på den enkelte model og ikke lade sig farve af tåbeligt mærkerytteri.

• #13   29. sep 2007 Michael...
    Nu arbejder jeg så alligevel på et mc værksted, så jeg nok en støre viden om Mc end du lige tror? ikke at jeg vil spille hverken smart eller bagklog, men deler bare ud af den erfaring vi har på værkstedet....

• #14   29. sep 2007 om du køber en ny honda idag eller en ny suzuki kommer vist ud på et .
    det kan godt være at honda`en har en højere gensalgsværdi men den er også dyre i indkøb .
    holder den bedre . tjaaa hvem ved .
    men vi taler nok 20 år frem før du virkelig kan sige det og hvem har en mc i 20 år !! .

• #15   29. sep 2007 Ja Rasmus du skal da helt sikkert ha en Cbr 600rr når du bliver 18. Selvfølgelig skal du det. Hvem skal så betale forsikring på den, om jeg må spørge?

• #16   29. sep 2007 Honda er helt klart en fed maskine men syntes at have læst en del tests hvor Suzuki er hurtigere.

• #17   29. sep 2007 Nå men hvad jeg prøver at sige er at valget af motorcykel i høj grad er bestemt af hvilken model man selv syntes er fed.

• #18   29. sep 2007 Det er sjovt som mange i danmark har fordomme omkring suzuki, prøv at kaste et blik på england engang.
    Der ovre er sportsmagazinerne enige om at suzuki er "top of the pops"
    For mig er det fuldstændig uforståligt hvorfor man skulle betale 180000 for en honda cbr600rr, nå man kan få en suzuki gsxr600 til 144000.

• #20   29. sep 2007 Jeg tror ikke du bliver super glad for en 250'er.. der er ikke nok træk i den.. Så du bliver hurtig skuffet over den.

Jeg havde selv en 250'er, og troede helt klart det var rigeligt til mig.. men nej, har en 650'er nu og det rykkler ! Har ingen planer om udskiftning smiley Så fedt træk du får i en større motor!

• #21   29. sep 2007 Anders, ja self kan man jo bar købe en billig ansvars forsikring, men det jo nok ik lige optimalt som 18 årig med en cbr600 rrrrrrrrr

• #22   29. sep 2007 hvis du vil have en mindre gsxr ville jeg helt klart vælge gsxr 400.... har jeg gode etfaringer med... vr min første cykel i 2 år... kørte 15000 fede kilometer på den!!! der er også lidt mere mc over den end 250eren hvis man kan sige det sådan...

• #23   29. sep 2007 Bare man er glad for sin MC det er vel det vigtigste.

• #24   29. sep 2007 Så længe du ik starter på en RD350'er som jeg gjorde så går det nok alt sammen..

Kommentér på:
Go start cykel?

Annonce