{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go "nybegynder" banejern
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #1   17. dec 2010 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=88023

Tror ikke det fåes meget billigere og bedre.

Dog er der lidt mangler som skal udbedres ved den der.

• #2   17. dec 2010 har ikk tænkt mig og købe lige nu og her.. er stadig i gang med og undersøge muelighederne.. tænkte nu os mere på hva der ellers var af mueligheder??

• #3   17. dec 2010 var lige ved at smide det samme link som sajmon smiley
    mærket er vel ikke så afgørende , find det bedste tilbud , når du vil handle , det er mit råd.

• #4   17. dec 2010 jamen tænkte mere på modeller i det hele taget.. hvilke er gode og køre på og sådan?? den skal jo være nogetlunde nem og kaste rundt med smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #5   17. dec 2010 Yamaha R 6 er den, der er lettest at køre, og fysisk er den mindre en de andre i den årgang, og man kan finde tonsvis af reservedele til den, feks. ekstra hjul mm.

• #6   17. dec 2010 så du mener det vil være et godt valg?? smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#7   17. dec 2010 Helt sikkert, men du skal selfølgelig finde en der er iorden, men de tåler virkelig mange tæv, har selv haft 3.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#8   18. dec 2010 99-02 er næsten ens, i 03 kom de med indsprøjtning,og lidt flere kræfter, i 05 kom der upside down forgaffel på, og lidt flere kræfter igen, det er den bedste af dem, men de koster så også fra 25 og op, i 06 kom der en helt ny model, som er meget racer inspireret, den er mindre fysisk, har skarpere køre egenskaber, og flere kræfter, men ved noget højere omdrejninger, men den kan være lidt sværere at køre på for nybegyndere, den søger meget ind i sving, og er ikke så tilgivende som 05 modellen,

• #9   18. dec 2010 okay.. men lige til en start skal jeg bare ha noget billigt.. så det bliver nok en billig model.. skal jo prøve det før jeg køber noget til en million smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#10   18. dec 2010 Klart, bedre at købe en billig, og så have råd til at køre, det er jo det, det handler om, men pas på ikke at købe for billig/ringe, så skal du bare ofre for mange penge på den, motoren skal ihvertfald være iorden.

• #11   18. dec 2010 Flueknepperi men R6 fik upsidedown i 04 :-).

Og jeg villle også tage en 99-02 hvis jeg skulle bruge en billig racer. Super mc til race.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#12   18. dec 2010 Nej det gjorde den ikke smiley

• #13   18. dec 2010 Flueknepperi!...mend Fanta H har ret USD på R6 kom først i '05 smiley
    Og jeg er også helt enig med Fanta H i at '05 med indsprøjtning er en rigitg fin begyndercykel, gode køreegenskaber, nem at køre og god holdbarhed.

Problemet med den gamle model '99-'02 er at de fleste af dem der kører rundt efterhånden er ved at være lidt slidte i betrækket, så det er vigtigt at være sikker på at den er mekanisk god stand, så man ikke risikerer at skulle bruge sæsonen i værkstedet.

• #14   18. dec 2010 Altså nu er jeg jo ikke noget orakel hvad det angår. Men syntes at have læst at aprilia rs125-250 skulle kører rigtig hurtigt .. mødte faktisk en gut engang der havde sådan en 125 som fortalte at han fint fulgte de størré maskiner på små snoede veje..

Kommentér på:
Go "nybegynder" banejern

Annonce