399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

'Artikler' 'Artikler'

Hej drenge og piger

Der burde virkelig være en slags 'kategori' herinde, hvor man kunne samle specifik viden og links om forskeliige områder i en slags artikler.

Ta' f.eks. denne tråd http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5545

Jeg ved det har været oppe at vende flere gange, og det ville da være meget smartere og brugbart, hvis der lå en slags artikel kaldet "Cykelcomputere".

Andre emner kunne være "affjedring" , "kædesmøring" , "indkøbslinks" , "eBay-guide" .... You name it.

Jeg har før prøvet at foreslå noget lignende til sidens moderator, men uden held smiley

Et andet forslag, der ligger mig meget på sinde, er at lave "Seneste emner i Forumet-listen" på forsiden, således at nyeligt besvarede indlæg røg til tops på listen (ligesom på hardwareonline.dk)

Se det er smart smiley

Studen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'Artikler'
  • #1   16. jun 2005 Jeg er helt enig med dig, og speciel tilhænger af det sidste punkt, men det har været foreslået så mange gange efterhånden, at man skulle tro det var løgn, men lige lidt er der sket, så jeg tror desværre heller ikke at dette hjælper.
    Dette er ikke ment som nogen kritik af denne hjemmeside, for den er genial, men jeg synes godt den kunne laves lidt om, men......
    >>>Martin

• #2   16. jun 2005 Synes generelt ikke admin giver så fandens meget lyd fra sig? smiley

Men ja, rigtig gode ideer, drenge!

• #3   17. jun 2005 Studen, tjo, det kan du have ret i, men det kræver noget admin. arbejde hver gang, og så er det måske en spørgsmål om pris.. på et ellers reklame finanseret site.. smiley

Det ville også være rart hvis brugerne ville lære at bruge "Søg" funktionen i forum, så man slap for at det bliver spurgt 5 gange om det samme.. smiley

• #4   17. jun 2005 kunne vi ikke hælpe ham ved at samle alle de artikler som vi mener kunne bruges? og så kunne vi jo en gang i mellem samle alle dem vi har fået samlet sammen i løbet af ugen og diskutere hvilke der skal bruges og hvilke som bare er en gentagelse ?

mvh Rune

• #5   17. jun 2005 hmm vi kunne jo bare lave en artikel indtil vi får det ?

• #6   17. jun 2005 ja, eler få et chat-forum også! ;o)

Kommentér på:
'Artikler'

Annonce