'Artikler' 'Artikler'
Hej drenge og piger
Der burde virkelig være en slags 'kategori' herinde, hvor man kunne samle specifik viden og links om forskeliige områder i en slags artikler.
Ta' f.eks. denne tråd http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5545
Jeg ved det har været oppe at vende flere gange, og det ville da være meget smartere og brugbart, hvis der lå en slags artikel kaldet "Cykelcomputere".
Andre emner kunne være "affjedring" , "kædesmøring" , "indkøbslinks" , "eBay-guide" .... You name it.
Jeg har før prøvet at foreslå noget lignende til sidens moderator, men uden held
Et andet forslag, der ligger mig meget på sinde, er at lave "Seneste emner i Forumet-listen" på forsiden, således at nyeligt besvarede indlæg røg til tops på listen (ligesom på hardwareonline.dk)
Se det er smart
Studen
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Dette er ikke ment som nogen kritik af denne hjemmeside, for den er genial, men jeg synes godt den kunne laves lidt om, men......
>>>Martin
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Men ja, rigtig gode ideer, drenge!
apr 2005
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 65
Det ville også være rart hvis brugerne ville lære at bruge "Søg" funktionen i forum, så man slap for at det bliver spurgt 5 gange om det samme..
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 61 Svar: 306
mvh Rune
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 61 Svar: 306
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.394
'Artikler'