Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størelse på hjelm!!
  • #1   15. jun 2005 de bliver lidt bedre med tiden synes jeg, når de blir brugt. Min sad også ret stramt da jeg købte den, men sidder perfekt nu - lige bortset fra, at kanten af hjelmen går lidt imod min pande, jeg kan ikke "mærke det" (gør ikke ondt), men har et rødt mærke der efter en længere tur - lidt træls.

men er glad for jeg købte en jeg troede var lidt for "lille" frem for den større model, den større model må ha blevet alt for stor, med tiden.

• #2   15. jun 2005 Hr efterhånden skiftet hjelm nogen gange og kan kun bekræfte hvad forhandleren sagde. Sidder den ikke (lidt) ubehagelig stramt fra ny bliver den ret hurtigt for stor.

• #3   15. jun 2005 Købte min første hjelm hos T-Hansen.... str 59-60, og så var det endda en klap-op hjelm. Havde klaustrofobi i fuldface hjelme. Denne hjelm var ganske udemærket, indtil den for en mdr siden pludeselig sad oppe i panden af mig - og jeg sad bagpå !!! Afsted til en forhandler, og blev målt. Købte så en Caberg Justissimo - i str 53-54. Den sidder meget stramt, men giver sig vel med tiden. Køb hellere en hjelm der strammer lidt i starten, end en der ryger af !!!!!!

• #4   15. jun 2005 Hey Martin.. Du skal iværtfald mærke at hjelmen sidder godt tæt til hovedet, måske lidt for stramt i starten -for i løbet af 10-15 ture så giver indtrækket sig. Har lige købt den nye Caberg (i str M som også er lidt stram) m. indbygget solbriller man kan skyde ned mens man kører -damn det er rart! Så slipper man oz for at skulle slæbe solbriller med sig på en køretur + at man kan køre med visiret oppe og få frisk vind i knolden -uden at få de satans myg/fluer/insekter i øjnene!

Ronny.

• #5   15. jun 2005 yep -yep

Jeg har een hjelm der er blevet for stor nu.. Den sidder og dingler..
    Men den er nok også hehe 12 år gammel nu(jeg tror jeg var 14 dengang)

• #6   15. jun 2005 Ronny oki, ja det Torben nede hos gunner der har lokket mig til at købe en ligesom hans, sådan en rossi replica, og prøvede hans i small og han sagde den passede fint, men den sad godt nok stramt.. (-: Men hvad de gutter dernede ved jo godt hvad de taler om!!!

• #7   15. jun 2005 Har også købt en AGV Ti-Tech, og den sad rimelig stramt i starten, men nu efter ca. 1500 km sidder den perfect, er mega glad for den, tjek pic!!!!

• #8   15. jun 2005 Rasmus Det er nøjagtig den model der.. Hvad str er din?

• #10   15. jun 2005 Lad nu være med at købe den hjelm som andre siger passer, og vælg i stedet en som du føler passer.

Ja den skal sidde stramt, men tager den dig i panden fra start, bliver det ALDRIG rigtigt godt!!!
    Taler af erfaring med en Shark hjelm!
    De passer ikke til mit hoved, men Arai derimod sidder tæt uden at den er ubehagelig!
    Jeg nåede at køre 2 sæsonner med Sharken inden jeg igen måtte ud og købe en ny hjelm, fordi jeg fik prøvet en Arai da jeg var med en kammerat ude og kigge på hjelme.
    Pisse ærgeligt at bruge 3800,- på en hjelm som jeg fik fortalt i foretningen passede, selv om jeg syntes den tog mig lidt meget i panden, for efterfølgende at erfare at den aldrig har passet til mig.

Altså: Tag ud hos alle de forhandlere du kan finde og prøv alt hvad de har af forskellige mærker og modeller, og vælg den du finder bedst til dit hoved!!!
    Køb en kvallivare hjelm (IKKE T-Hansen) men ikke den som de andre syntes passer bedst, men den som DU passer bedst!

Jannik...

• #11   15. jun 2005 Som Banditten siger. Stram. Hvis du prøver en Large og den sidder rigtig godt, så køb en medium. Det er sejt at komme igang med men efter en tid sidder den perfekt. Og for guds skyld let.
    omkring 1300 - 1400 gram.

Kommentér på:
Størelse på hjelm!!

Annonce