{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Ikke kun biler... {{forumTopicSubject}}

I et forsøg på at "beskytte" en mc'ist i dag var det lige ved at gå galt...

Et par biler foran mig på vej hjem fra arbejde ligger der en ældre mc'ist, han kører hvad han må, så det er fint nok - problemet ligger i hans placering på vejen, han ligge helt ude til højre, helt op af kantstenen, dette resulterer i at når der er parkerede biler, så svinger han ud på vejen og i og med han ligger derinde, så overhaler bilerne ham i samme vognbane - Han virker usikker i sin kørsel, så jeg beslutter mig for at ligge mig bag ham og fylde vejen, som han burde gøre..

Det er så lige ved at gå galt, på et tidspunkt hvor han ligger sig i ligudbanen og jeg skal til højre, blinker jeg af og kører ind i svingbanen - 3 meter før stop linien beslutter han sig så for at han skal til højre alligevel, så han svinger pludselig ind foran mig - over fuldt optrukket linie og uden at blinke - det var lige før det kostede mig en tur i asfalten..

Lige efter svinget accellerer jeg derfor fra ham - jeg vil gerne hjælpe - men sgu ikke hvis det skal gå ud over mig og min mc...

Så det er sgu ikke kun biler der tér sig i trafikken...

Skulle bare lige af med noget galde... smiley
Pas på jeg selv...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke kun biler...
  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #1   10. jul 2007 Hmm.
    Spøjst, jeg oplevede stort set det samme i dag i Næstved!! (Jeg var i bil) Han var MEGET usikker og zik-zaggede også frem og tilbage.. Og fandeme om ikke han midt på vejeg med dobbelt optrukkede spærrelinier besluttede sig for, at nu ville han vende 180 grader. Trak TV og stoppede... VILDT panik.... Den fyr kommer til skade en dag i nær fremtid !!

• #3   10. jul 2007 hahahha....fed kørelærer Peter... hehehhe

• #4   10. jul 2007 Det var en lille maskine han kørte på, så han lå og lignede præcis en Puch Maxi.. smiley

Så ud og fyld i landskabet.. Eller i det mindste på vejen...

Kommentér på:
Ikke kun biler...

Annonce