1.871 visninger
|
Oprettet:
LANGELINIE MC PARKERING..ER KUN FOR MC {{forumTopicSubject}}
LANGELINIE MC PARKERING..ER KUN FOR MC'ER..IKKE BILER!
Hvis du/i er på facebook så kom ind og bak op om vores parkeringsplads på langelinie
http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=88372539395&ref=nf
Vi glæder os til at se jer!
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Facebook?
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 35
grauballemanden.....hvis det er noget du føler for så lav dog en gruppe!
hold jer nu til emnet og lad være med at skrive noget junk af bar kedsomhed!
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
Jeg ville da også lave et nyt indlæg hvis mit gamle var blevet bombarderet med ligegyldige sidebemærkninger!
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
Motorvej direkte til langelinie!!
Jeg HADER simpelthen køreturen til og fra langelinie.. men det er da hyggeligt nok når man nu engang er nået helt derud
feb 2008
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Er emnet mindre tøj i bikinier?
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
er der ikke gode mc p forhold der i dag...
: )
jun 2008
Jo da hvis man kun er et par stykker derude, på en god dag er der ikke engang plads til halvdelen...
jun 2008
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
Er det ikke bare at tage fat i policen/p-vagten som alligevel er derude i tide og utide for at gnaske is?
feb 2007
har du da tænkt dig at det hele skal spærres af til mc.... ikke bare som det er nui .. med plads til ca 150- 200 ( vil jeg tro ) .. er det ,det du vil.. eller have det som det er nu.. og så det at bilerne holder sig ude af mc båsen.. eller ?
mvh
jun 2008
Hvem har sagt der skulle være plads til alle?? Det tror jeg godt selv du kan regne ud ville være umuligt.
Nej, gruppen er blevet lavet i håb om at folk ville stille bilen der hvor den høre til og ikke der hvor MC'erne kun må holde. Stiller vi cyklen uden for vores mc-bås får vi bøder.
Gruppen er gået fra 14 til 40 på kun 1 døgn så jo lidt interesse har folk da.
Jeppe
Nej det hele skulle da klart ikke spæres af men ville da være kanon hvis MC-båsen blev forlænget lidt.
feb 2007
: )
mvh
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
Det gør de kun hvis der er plads indeni båsen, og ikke hvis der er så fyldt at der ikke er andre muligheder end at kaste anker midt på vendepladsen.
Det man får bøde for, er at kaste sin lange gul lakerede trillebør midt i det hele så ingen kan komme hverken frem eller tilbage.
Jeg kan overhovedet ikke se at bilerne er et problem på langelinie, for den sjældne gang der er en gammel morfar som lander i MC båsen, kan i bare gå hen og sige det til ham i stedet for at stå og bagtale ham og komme med dumme kommentarer, som han alligevel ikke kan høre med lukkede vinduer.
Man bruger sgu for meget tid på at skovle hotdogs og is i ansigtet, hvis man gider oprette en facebook gruppe (hvad det så end er og indebærer) som skal være protest mod den slags.
Hvilken effekt mener du selv det har, siden du gider bruge tid på det?
En sidste ting: Du skal i særdeleshed ikke spamme det her forum med den slags ligegyldigt pladder.
jun 2008
Hvis jeg husker rigtigt så var der ingen mc-bås før den du skriver om ...så egentligt er pladsen til mc'er blevet mindre efter båsen er kommet.
jun 2008
Jeg spammer da overhoved ikke??
Må man ikke smide links op af mc relaterede ting på et mc forum??...og så under Off Topic hvor der bliver snakket om så mange ligegyldige ting??
Ja, det gør de kun hvis der er plads indeni båsen...men hvis du spørger dem så er der altid plads til 1 mere...om de så skal stå så tæt så de nærmest ridser hinanden. Det er jo ikke alle der er ligeglad med sin "lange gul lakerede trillebør" som du så pænt omtaler min Super
Det eneste vi prøver at opnå med gruppen er at få folk til at pakerer de rigtige steder, om i 2-3 stykker ikke synes om det er da helt fint med mig da alle ikke kan være enige.
Men det er nu kun til vores alle sammens foredel....
Og så går vi da oss gerne hen til folk og beder dem pænt om at flytte deres bil hvis der ikke er plads til fler mc'er.
Ikke alle der har behov for at opstøde sure og næsten barnlige bemærkninger op af ædespalten og ud i hovedet på folk..
Skulle jeg blive "smidt ud" af motorcykelgalleri.dk på dette grundlag er jeg vist lidt ligeglad med det. Forhåbentligt er det ikke kun dig og din mening Sajmon der bestemmer hvad folk må skrive og hvad de ikke må skrive om her på siden...så længe det er om mc'er og dertil hørende ting/emner.
Måske er du utilfreds med hvad folk skriver men skriv dog pænt til folk...osse selv om du er hjælpe admin....
jun 2008
Mener bestemt ikke jeg har hoppet rundt på siden og skabt mig!
Det er muligt du prøver at opnå at folk parkerer de rigtige steder, men det eneste du i realiteten opnår, er at sidde i gruppe med de par andre som er enige med dig - og hvad så bagefter?
Folk og deres fæcesbog grupper er til at brække sig over, for det ender altid samme sted - med XXX antal mennesker som bare er rørende enige om et eller andet, men ikke orker at lette bagdelen og GØRE noget aktivt.
Hvad med at skrive til kbh kommune og foreslå nogle ændringer ved parkeringsforholdene ude på langelinie i stedet for?
Det er dem der skal beslutte det så hvis ikke de gider gøre noget, er al din tid spildt med fæcesbog grupper og forum tråde.
jun 2008
Videre i livet, tak...
feb 2008
DAMN næste gang jeg kommer på linien parkerer jeg lige som anvist i gruppen på fækaliebog, bagefter går jeg hen og klapper winer bikeren med munden fuld af is for at have hjulpet mig til at overholde loven
hvad tror du selv
men selvfølgelig hvis man har lidt problemer med at svinge ind på pladsen, er det bilernes skyld jojo
min ærlige mening - sikke en gang lort at oprette den gruppe for, jeg troede faktisk det var en morsomhed først, men du mener det seriøst
men okay 41 det er satme tæt på revulotion, kan i ikke lige få hævet hastighedsgrænserne, sænket skatten, og forbudt biler i sommerperioden, det må fækaliebog gruppen uber alles kunne klare
ha en god fredag aften
feb 2008
jun 2008
Og hvem siger ikke vi kontakter kbh kommune med en underskriftindsamling når vi er blevet mange nok??
Bare fordi du synes FB er latterlig og noget lort behøver vi andre jo ikke synes det vel!
jun 2008
jun 2008
feb 2007
: /
aug 2007
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 25
Hvis man synes dit indlæg er ude for pedagorisk rækkevidde så hop dog videre til næste indlæg.....
Hvor svært er det lige ?????
Synes det ok med FB og alt andet bare vi kan hygge os ;o)
jun 2008
Bare rolig, jeg kan ta' det og er ikke så let at slå ud, der skal skam mere til en sådan en gang plader...men tak for støtten der
jun 2008
jun 2008
Det er åbenbart vildt svært for nogle mennesker
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
jun 2008
Men hvis du spørger mig personligt så høre den jo nok mest til mc familien pga. udsene og motor.
jun 2008
LANGELINIE MC PARKERING..ER KUN FOR MC