Monster: Starter kun på en cylinder. {{forumTopicSubject}}
Hej cyklister!
Mit kære Monster er begyndt at opføre sig ret besynderligt.
Den vil pludselig kun starte på en cylinder, men nogen gange starter begge cylindre, dog syntes jeg at jeg kan høre en ujævn motorgang.
Jeg har prøvet tændrørene, og det var ikke dem!
Hvad kan dette dog være?
Skal siges at problemet startede umiddelbart efter den havde stået udenfor i det helt vilde regnvejr sidste uge, så ved ikke om det kan være noget relateret?
Den stod ude i regnen, da jeg har en arbejdsgiver der har ondt i røven over den, og derfor har forbudt mig at parkere den under halvtaget, fordi jeg ridser de andre biler, hm. Heldigvis har jeg sagt adios!
Please hjælp! Den plejer at gå så godt, og trække så fantastisk, det gør den dog ikke på en cylinder!
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 98 MC-er: 4 Emner: 224 Svar: 2.696
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 649
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.414
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Problemet var at den druknede tændrøret. Satte flere gange nyt i, men efter nogle ture og koldstarter med choker var problemet der igen.
Det var strålerørerne der var slidte.
Det er et typisk problem på monsterne har jeg googlet mig frem til.
Inden du bestiller strålerør, så tøm lige kaburatoren for benzin vha bundskruen. Smid kaburatorsprit i tanken og tjek at hætter og forbondelser er ok. 2 nye tændrør. Hjælper det ikke er der stor sandsynlighed for at det er dine strålerør den er galt med. Dvs hvis den efter et stykke tid laver samme nummer, ja så 2 nye strålerør i
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 40 Svar: 231
Jeg vil sporenstregs tjekke nogle af de ting i nævner, selvom jeg INGEN ide har om hvad strålerør osv er
Monster: Starter kun på en cylinder.